أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۴۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۴ تير ۱۳۹۴
سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد که در صورت نگرفتن طلب ۳۵۰ میلیونی‌اش ، احتمال دارد از این باشگاه شکایت کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: برای پیگیری مطالباتم به باشگاه رفتم که طاهری حضور نداشت. واقعا این رفتارهایی که انجام می‌دهند زشت است، چرا من باید برای گرفتن طلبم 20 بار به باشگاه بروم و هیچ نتیجه‌ای نگیرم؟ این کارها واقعا قشنگ نیست، من برای پرسپولیس زحمت کشیده‌ام و حقم را می‌خواهم، مگر از پرسپولیس پول زور می‌خواهم؟

سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: طلبم را می‌خواهم، قبلا به من گفتند پول نداریم، اما این هم شد جواب؟ پول نداریم یعنی چه، چرا حق و حقوق مرا نمی‌دهند؟ این حق طبیعی من است که پولم را بگیرم و مطمئن باشید اجازه نمی‌دهم حق زن و بچه‌ام را افراد دیگری بردارند.
درخشان افزود: اگر خارجی بودم، تا الان پولم را داده بودند اما برای من تا الان این اتفاق رخ نداده است. خسته‌ شده‌ام که انقدر برای پیگیری مطالباتم به باشگاه آمدم.

درخشان در پاسخ به این سوال که در صورت ادامه این روند و نرسیدن به حق و حقوق‌تان چه تصمیمی می‌گیرد تاکید کرد: اگر پولم را ندهند، احتمال شکایتم از پرسپولیس وجود دارد. من در این تیم زحمت کشیدم و چرا باید با یک مربی که سال‌ها در پرسپولیس بوده اینطور رفتار کنند؟ من باید بعداً درگیر اداره مالیات هم شوم و بابت پولی که نگرفته‌ام مالیات بدهم. تا الان هم خیلی صبر کرده‌ام.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها