أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۴۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۳ تير ۱۳۹۴
حجت الاسلام پژمانفر در گفتگو با ۵۹۸ مطرح نمود:
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده ما با شجاعتی که دارد در برابر طرف مقابل ایستاده و اجازه دیکته شدن خواسته های آنان را نمی دهد و ما نیز امیدواریم تیم مذاکره کننده خواسته ملت را درک کرده و توافق بد را که مورد رضایت هیچکس نیست را به تهران نیاورند.
بهگزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، با نزدیک تر شدن به روزهای پایانی مذاکرات ایران و گروه مسوم به 5+1 و عدم تمدید این مذاکرات حساسیت های این پرونده مهم لحظه به لحظه افزایش می یابد.

به گفته ی بسیاری از کارشناسان، این دور از مذاکرات ، مذاکرات نهایی خواهد بود و خبرنگاران بسیاری چشم انتظار اخبار هتل کوبورگ وین هستند تا بدانند در بین مذاکره کنندگان چه می گذرد. در همین رابطه با حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد گفتگوی کوتاهی داشتیم و از انتظاران نمایندگان مجلس از تیم هسته ای پرسیدیم .

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیا ن اینکه توافق بد برای ما توافقی ننگین خواهد بود، گفت: که برخی فکر کردند مسائل کشور معطل نتیجه مذاکرات بوده در حالی که بسیاری از مسائل کشور ما معطل مذاکرات نیست  و جالب اینجاست که عده ای متوجه نمی شوند نباید آب و نان مردم را معطل مذاکرات کرد.

نماینده مردم مشهد با اشاره به مقاومت 36 ساله جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار و غرب اظهار کرد: آن چیزی که ما در دوران حیات انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم، این بوده که انقلاب ما پیامی به تاریخ صادر کرد و مهم ترین بخش آن استقامت در برابر زور و استکبار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در هر جایی که ضعفی داشتیم به دلیل عدول از خطوط  قرمز و اصول بوده، یادآور شد: دشمن به ما ثابت کرده که عقب نشینی ما نه تنها سبب مراعات آنان نشده ، بلکه هجمه های ناجوانمردانه بیشتری را بر ما وارد ساختند.

پژمانفر با بیان اینکه هدف ما از مذاکرات در این یک سال و شش ماه تاکید بر اصل انقلاب اسلامی بوده، یادآور شد: اگر ما بر روی خطوط و اصول خود ایستادگی نکنیم وضعیت جدیدی پیش می آید و در آن صورت طرف مقابل مذاکرات از این تزلزل استفاده کرده و هر روز مطالبات جدیدتر و انتظارات غیرمنطقی تری را از ما خواهد داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مذاکرات منطقی، عادلانه و عقلایی ادامه یابد، یادآور شد: تاکنون که مذاکرات چیزی را عاید کشورمان نکرده و انتظار ما این است که اگر قرار باشد مذاکرات نتیجه ای برای ما داشته باشد، تیم ایرانی به طور جدی و محکم در برابر اصول و خطوط بایستد چرا که عقب نشینی سبب می شود نه تنها چیزی حاصل نشود بلکه هر آنچه را که داریم را نیز از دست می دهیم.

پژمانفر یکی از ضرورت های مهم در مسیر اداره کشور را تکیه بر توان داخلی توصیف کرد و ادامه داد: امروز زمانی بوده که باید از ظرفیت های مهم کشور بهره گرفت، باید بر تولید داخلی تکیه کرد و شرایط توسعه روابط با کشورهای همسایه و دوست را فراهم کنیم و از تمامی فرصت ها که کشور را در مسیر نیل به اهداف یاری میکند، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران اجازه توافق بد را نمی دهد و نمی گذارد تیم مذاکره کننده ما زیر بار این توافق یک توافق بد برود چرا که تبعات سنگین آن شرمندگی در کام ملت ایران خواهد بود و ما اجازه توافق بد و ننگین را نمی دهیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده ما با شجاعتی که دارد در برابر طرف مقابل ایستاده و اجازه دیکته شدن خواسته های آنان را نمی دهد و ما نیز امیدواریم تیم مذاکره کننده خواسته ملت را درک کرده و توافق بد را که مورد رضایت هیچکس نیست را به تهران نیاورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها