أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۵۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۴ تير ۱۳۹۴
کاپیتان و سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان که هم پست هم بوده اند مدتی در تیم ملی هم بازی بوده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا عنایتی و رسول خطیبی که روزگاری به طور همزمان در تیم ملی (جام جهانی 2006 و جام ملت‌های 2007) حاضر بودند امروز کاپیتان و سرمربی تیم سیاه‌جامگان مشهد هستند.

 

رسول خطیبی 37 ساله که سرمربی سیاه‌جامگان شده 2 سال جوانتر از غلامرضا عنایتی است که 39 ساله شده و در آستانه 40 سالگی قرار دارد.

 

قبلا هم در لیگ برتر سابقه داشته بازیکنی از مربی تیم خود مسن‌تر بوده که از آن جمله می‌توان به فراز کمالوند و مهدی ثابتی اشاره کرد. کمالوند به‌عنوان سرمربی تراکتورسازی در سال 89 که 34 ساله بود 2 سال از ثابتی گلر این تیم جوان‌تر بود.

 

پیش از این نیز در تاریخ فوتبال باشگاهی ما مربیانی مثل مجید جلالی از بازیکن تیم خودشان جوان‌تر بوده‌اند که اتفاقی جالب محسوب می‌شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها