أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۵۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۴ تير ۱۳۹۴
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری و وزیر خارجه سابق آمریکا در اظهاراتی ضد ایرانی ضمن حمایت از مذاکرات هسته‌ای ادعا کرد که تهران همچنان حامی تروریسم و تهدید موجودیتی اسرائیل خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دموکراتها در انتخابات آتی ریاست جمهوری در اظهاراتی ضد ایرانی گفت که ایران همچنان حامی تروریسم و تهدید موجودیتی اسرائیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق دولت باراک اوباما با ابراز امیدواری به حصول توافق هسته‌ای در مذاکرات گروه 5+1 و ایران هشدار داد که «تهاجم ایران پایان نخواهد یافت».

«کلینتون دوم» در اظهاراتی در جمع حامیان انتخاباتی خود در ادامه اظهارات ضدایرانی خود گفت: «آنها همچنان حامی اصلی تروریسم خواهند بود و به بی ثبات کردن دولتهای منطقه و فراتر از آن ادامه خواهند داد».

همسر بیل کلینتون رئیس‌جمهور اسبق آمریکا که روابط نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد، افزود: «آنها(ایرانیها) همچنان به استفاده از نیروهای نیابتی خود از قبیل حزب‌الله ادامه داده و آنها همچنان تهدیدی موجودیتی برای اسرائیل خواهند بود».

وزیر خارجه سابق آمریکا که در جمع هوادارنش در نیوهمپشایر سخنرانی میکرد، به موضوعات دیگری از قبیل ادعای حملات سایبری چین و همچنین روابط واشنگتن با روسیه هم پرداخت.

هیلاری کلینتون با ادعای حملات سایبری چین به آمریکا گفت: «آنها در تلاش هستند تا هر چیزی که در آنها تکان نمی‌خورد را هک کنند و اطلاعات بسیاز ریادی از داده‌ها و اطلاعات دولت آمریکا را سرقت کنند. اشتباه نکنید آنها می‌خواهند هر کاری که می‌توانند برای پیروزی بر ما انجام دهند».

وی با اشاره به روسیه گفت: «ما باید در نحوه پرداختن به موضوع پوتین و اهداف و جاه‌طلبیهای او بسیار باهوش‌تر عمل کنیم. من او را می‌شناسم او مردی نیست که به آسانی با او بشود رفتار کرد اما به نظر من هیچ راه جایگزین دیگری به جز تعامل همیشگی با او وجود ندارد».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها