يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۵۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۴ تير ۱۳۹۴
وزرای خارجه ایران و آمریکا ساعت ١٢:٣٠ به وقت تهران برای یازدهمین بار به گفت‌وگو می‌نشینند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،محمدجواد ظریف و جان کری وزرای خارجه ایران و آمریکا قرار است ساعت ١٠ امروز به وقت محلی ١٢:٣٠ به وقت تهران برای یازدهمین بار به گفت‌وگو بنشینند.


شب گذشته در ادامه رایزنی‌های هسته‌ای در وین سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و «هلگا اشمیت» معاون «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به رایزنی پرداختند که تا بامداد امروز نیز ادامه یافت.


قرار است امروز در پنجمین روز تمدید یک هفته‌ای توافقنامه ژنو برخی وزرای عضو ١+٥ به وین بیایند که از آن جمله وزرای خارجه آلمان و فرانسه هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها