يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۶۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۴ تير ۱۳۹۴
وحید طالب لو به پیشنهاد جدی پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن این تیم نه گفت و می خواهد در فصل آینده با مهدی رحمتی برای رسیدن به دروازه استقلال رقابت کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، گلر باتجربه و محبوب استقلالی ها که با توجه به شرایط این تیم درون دروازه با پیشنهاد جدی پرسپولیس برای حضور روی نیمکت این تیم مواجه شده است، تصمیم نهایی خود برای حضور در این تیم را گرفت.

 

دروازه بان استقلال صبح امروز در تمرین آبی پوشان حضور یافت و در گفتگویی با پرویز مظلومی اعلام کرد تصمیمش برای حضور در استقلال را گرفته و به دنبال رقابت با مهدی رحمتی است و به هیچ وجه قصد جدایی از تیم محبوبش را ندارد.

 

در روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر جدایی احتمالی وحید طالب لو با توجه به حضور مهدی رحمتی در این تیم شنیده می شد و البته طالب لو نیز پیشنهاد خوبی از پرسپولیسی ها دریافت کرده بود. طالب لو علیرغم اینکه این فرصت را داشت تا به واسطه محرومیت سوشا مکانی در دیدار هفته اول پرسپولیس، جایگاه خود را در این تیم تثبیت کند اما ترجیح داد به این پیشنهاد نه بگوید و شانس خود را برای رقابت با مهدی رحمتی آزمایش کند.

 

طالب لو که سالیان زیادی در استقلال به بازی مشغول است و یکی از کاپیتان های این تیم به حساب می آید نمی خواهد خاطرات خوبش به همراه این تیم را خراب کند و ترجیح می دهد در سکوت و بدون هیاهو به فوتبالش ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها