يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۶۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۴ تير ۱۳۹۴
نامه تشکر دانشجویان بورسیه از حمایت رهبر انقلاب:
جمعی از دانشجویان بورسیه طی نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب ضمن ابزار تشکر از سخنان و مواضع ایشان در دیدار با اساتید دانشگاه ها در موضوع رفتار غیرقانونی و خلاف تدبیر و اخلاق وزارت علوم در موضوع بورسیه ها، بیانات ایشان را آرامشی بر بر چندین ماه نگرانی و بلاتکلیفی دانستند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جمعی از دانشجویان بورسیه طی نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب ضمن ابزار تشکر از سخنان و مواضع ایشان در دیدار با اساتید دانشگاه ها در موضوع رفتار غیرقانونی و خلاف تدبیر و اخلاق وزارت علوم در موضوع بورسیه ها، بیانات ایشان را آرامشی بر بر چندین ماه نگرانی و بلاتکلیفی دانستند.

متن این نامه که نسخه ای از آن برای پایگاه 598 ارسال شده است در ادامه میآید:

بسمه تعالی

رهبر فرزانه انقلاب، امام و پیشوای ما حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی)
سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق روز افزون برای آن رهبر فرزانه و طول عمر با عزت، وقبولی طاعات وعبادات شما درماه مبارک رمضان به استحضار می رساند که بیانات شیوا ورسای شما را در جمع نخبگان واساتید دانشگاها شنیدیم. بارقه های امید و شوق در دل ما و خانواده هایمان زنده شد. با شیرینی سخنان دلنشین دیشب، تلخی ستمهای دوسال گذشته را از یاد برده ایم.

امام و رهبر بزرگوارما

بیانات شما التیامی بر زخمهای روحی و روانی دوسال اخیر بود که عده ای سیاست باز وسیاست کار بر ما تحمیل کردند. از سویی ما دانشجویان برای دادخواهی از مراجع ذی صلاح، خواسته های خود را مطرح کریدم اما کسی به داد ما نرسید.

ولی دیشب زمان دیگری بود، زمان رهایی از غربت و حبس ساختگی عده ای بداخلاق و قانون شکن. زمانی بود که فهمیدیم چشمان تیزبین شما وقایع حساس و مهم کشور را در حوزه آموزش عالی کشور رصد می کند و شما مانند همیشه بر اعماق حوادث و رویدادهای مجموعه علمی کشور، اشراف کامل دارید. زمانی بود که فهمیدیم تنها نیستیم و شما همیشه یاور مظلومان و ستمدیدگان درمقابل بداخلاقان سیاسی و قانون شکنان بداندیش در کنار ما هستید. در روزهایی که فکر می کردیم آیا کسی هست به داد ما برسد و در محاسبات خود به غلط فکر می کردیم که واقعا تنها هستیم و در این اندیشه بودیم که کجا می توان مفر و پناهگاهی برای تظلم خواهی پیدا کنیم، سخنان شما نسیم آرامشی بود بر چندین ماه نگرانی و بلاتکلیفی. محاسبات ما غلط بود و نمی دانستیم که امام و رهبر مهربانمان و پدر عزیز و یاورمان، تظلم خواه ما خواهد بود.

امام ، رهبر و مقتدای ما

ما دانشجویان  و دانش آموختگان  بورسیه ضمن تقدیر و تشکر از مواضع اصولی وانقلابی شما رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی هیچ گاه از اصول انقلاب عقب نخواهیم  نشست، و ضمن ارج نهادن به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مبانی متعالی انقلاب بی‌بدیل اسلامی ایران با سید و مقتدای خویش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) بیعت دوباره می کنیم و اعلام می نماییم که فرزندان شما در دانشگاه‌ها هیچ گاه از اصول و مبانی اولیه ای که انقلاب اسلامی بر اساس آن ها به وقوع پیوسته است، ذره ای عقب نخواهند نشست و بزرگترین آرزوی خود را جان دادن در این راه عظیم می دانیم.

امید آن داریم پس از سخنان شما، نهادهای ذی ربط، در احقاق حق دانشجویان مظلوم بورسیه اقدام عاجل نمایند.
 
با احترام
جمعی از دانشجوی بورسیه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
یکه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۴
۰
۱
این ظلم آشکاری بود که گروهی بد خواه این ملت ومملکت به فرزندان عزیز این مرزوبوم روا داشتند بنظر بنده برای اجرای عدالت باید افراد خاطی محاکمه ومجازات شوند حتی اگر رئیس جمهور باشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها