أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۴۶۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۴ تير ۱۳۹۴
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال می‌گوید که با مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای حضور در این تیم صحبتی نداشته است.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، امیرحسین صادقی در خصوص اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی گرفته و به کدام تیم خواهد رفت، اظهار داشت: هنوز هیچ صحبتی با تیمی نداشتم و در حال استراحت کردن هستم.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود در لیست تونی اولیویرا برای حضور در تراکتورسازی است، گفت: صحبتی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای حضور در این تیم نداشتم. به امید خدا تا چند روز آینده تیم جدیدم را مشخص می‌کنم.

 

مدافع فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سؤال که چند گزینه پیش رو دارد و چند باشگاه لیگ برتری به او پیشنهاد داده‌اند، خاطرنشان کرد: هیچ پیشنهادی ندارم، فعلاً سر نخواستن من دعواست و تیمی به من پیشنهاد نداده است.

 

صادقی که فصل گذشته یکی از کاپیتان‌های استقلال بود و برای این فصل در لیست مظلومی جایی نداشت درباره این موضوع عنوان کرد: همه صحبت‌هایم را در خصوص جدایی از استقلال زده‌ام و اکنون حرف جدیدی ندارم که بزنم. برای استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها