امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۴۶۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۴ تير ۱۳۹۴
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پس از تمدید قرارداد مهرداد جماعتی با فولاد خوزستان، پرسپولیسی ها مذاکرات جدی تری را با ضرغام اسماعیل مدافع چپ تیم ملی عراق آغازکردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نماینده ضرغام در تهران درخواست 400 هزار دلاری این بازیکن را به باشگاه پرسپولیس ارائه داده و سرخپوشان تاکنون توانسته اند 50 هزار دلار تخفیف بگیرند.

 

این در حالی است که ضرغام اسماعیل هنوز یک سال دیگر با باشگاه پلیس عراق قرارداد داشته و این تیم به این راحتی ها رضایتنامه مدافع ملی پوش خود را صادر نخواهد کرد.

 

در همین راستا شنیدیم باشگاه عراقی برای صدور رضایتنامه ستاره جوان خود 350 هزار دلار از پرسپولیسی ها خواسته است که در این صورت انتقال ضرغام 700 هزار دلار آب می خورد و به عبارت دیگر منتفی خواهد بود.

 

بر این اساس، برانکو که از جذب ضرغام نومید شده بالاجبار تن به توصیه نزدیکان باشگاه پرسپولیس داده و مجوز مذاکره با حبیب گردانی را صادر کرده است.

 

البته گفته می شود مرد کروات از مسئولین باشگاه خواسته یکی دو روز دیگر صبر کنند تا در صورت به بن بست رسیدن مذاکرات با ضرغام آنگاه با بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی قرارداد ببندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها