يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۶۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۴ تير ۱۳۹۴
کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران صاف و نیمه ابری همچنان غبار آلود به همراه کاهش سه درجه‌ای دمای هوا گزارش شده است.
به گزارش پایگاه 598 ،فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کاهش سه درجه‌ای دمای هوا اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف و نیمه ابری و همچنین شهرهای جنوبی تهران غبار آلود به همراه کاهش سه درجه‌ای هوا نسبت به روز گذشته خواهد بود که حداکثر دمای امروز تهران ۳۷ درجه سانتی گراد است و طی دو روز آینده تقریبا همین شرایط حاکم خواهد بود.

امروز و فردا بارش‌های پراکنده در استانهای مازندارن، گلستان، خراسان شمالی و نیمه‌ی شمالی خراسان رضوی و همچنین بر روی ارتفاعات زاگرس مرکزی در لرستان، چهار محال و بختیاری و همدان بارش‌های پراکنده در پیش است.

وی ادامه داد: همچنان در شرق، جنوب شرق، به ویژه منطقه زابل در برخی نقاط جنوب غرب کشور گاهی وزش باد به همراه گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

گودرزی بیان کرد: در زابل طوفان گرد و غبار و در جنوب سیستان و بلوچستان دریا مواج است که برای جنوب استان سمنان امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد شدید و باعث تولید گرد و غبار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: استانهای قم، شمال اصفهان، جنوب تهران، مرکزی و تهران آسمان غبار آلود و همچنین آبهای خلیج فارس روزهای دوشنبه و سه شنبه مواج است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها