أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۶۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۴ تير ۱۳۹۴
مدیر شبکه سه سیما گفت: برنامه‌های «مناظره»، مسابقه «سیمرغ۲» و نقد برنامه‌های صداوسیما از جمله برنامه‌هایی هستند که پس از ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 ،غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما در گفت‌وگو با تسنیم، از تولید و پخش برنامه‌های جدیدی پس از ماه رمضان در شبکه سه سیما خبر داد و گفت‌: چند برنامه جدید و با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در این شبکه در حال تولید است.

وی با اعلام این خبر که برنامه‌ای با محوریت نقد و بررسی برنامه‌های صداوسیما در حال تولید است، افزود: این برنامه کانون اصلی و پل ارتباطی بین مخاطبان، برنامه‌های سازمان صداوسیما، رادیو و تلویزیون و بخش برونمرزی سازمان خواهد بود.

میرحسینی درباره ویژگی‌های این برنامه توضیح داد: در این مجموعه قصد داریم تا برنامه‌های صداوسیما به صورت بی‌واسطه و بی‌طرفانه نقد ‌شود. پشت صحنه‌هایی که مردم در طول شکل گرفتن آن اطلاع ندارد به تصویر کشیده می‌شود و مخاطبان در جریان واقعیت‌های تولید برنامه‌های صداوسیما قرار می‌گیرند.

مدیر شبکه سه سیما اضافه کرد: در این برنامه مخاطبان و بینندگان رسانه ملی با شرایط و امکانات و همچنین مشکلات تولید برنامه‌ها  آشنا می‌شوند که این افراد چگونه مخلصانه و تحت چه فشارهایی کار می‌کنند.

وی درباره اسم برنامه گفت: هنوز به جمع‌بندی برای نام برنامه نرسیدیم؛ موضوع و محور آن مشخص شده اما درباره لوکیشن و اجرا باید جمع بندی کنیم. سعی ما این است که از مجریان توانمند سازمان نیز برای اجرای این برنامه استفاده ‌کنیم.

میرحسینی در ادامه گفت: برنامه‌ای که با فاصله اندکی پس از ماه مبارک رمضان پخش می‌شود مسابقه «سیمرغ» است که جزء موفق‌ترین‌ برنامه‌های ما  بوده و قرار است که با عنوان «سیمرغ ۲» تولید و پخش شود.

مدیر شبکه سه سیما افزود: در حال حاضر مرحله ساخت دکور و پیش‌تولیداین مسابقه به پایان رسیده است و امیدواریم که از اواخر مرداد ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

وی اظهار کرد: برای اجرای این برنامه چون نیاز به شومن دارد از دو نفر تست گرفتیم که باید بررسی شود و پس از آن برای تولید آن اقدام می‌کنیم.

مدیر شبکه سه سیما از آغاز پخش برنامه «مناظره» با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی پس از ماه رمضان از شبکه سه سیما خبر داد.

میرحسینی پیش از این هم از تولید برنامه «مناظره» ‌در شبکه سه سیما خبر داد و گفت: یکی از این برنامه‌‌ها که جای «دیروز، امروز، فردا» را می‌گیرد برنامه «مناظره» است که براساس سیاست و رویکرد جدید شبکه سه سیما قرار است که به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حتی در مواردی سیاسی جامعه بپردازد.

وی اضافه کرد: این برنامه با تغییر در ساختار و اجرا صورت می‌گیرد و مبتنی بر کار مستند است. مانند برنامه «شوک»به آن می‌پردازیم و پخش می‌کنیم و در راستای آن مستند پخش شده برنامه «مناظره» با حضور موافقین و مخالفین پخش می‌شود.

مدیر شبکه سه سیما تصریح کرد: اجرا و تهیه‌کننده برنامه «مناظره» هنوز قطعی نشده است و تا چند هفته آینده مشخص می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها