يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۶۸۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۱۴ تير ۱۳۹۴
صفحه رسمی باشگاه «بایرن مونیخ» آلمان در توئیتر، از هواداران مسلمان این تیم به خاطر انتشار عکس بازیکنان در حال آب خوردن عذرخواهی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین،باواریایی‌ها مطابق معمول عکس‌هایی از تمرینات خود را در توئیتر به اشتراک گذاشتند اما به‌ناگاه با اعتراض عده‌ای از هواداران مسلمان خود مواجه شدند. آن‌ها از عکس‌هایی که در آن تصویر نوشیدن آب را به نمایش می‌گذاشت، به تنگ آمده بودند و درخواست حذف این عکس‌ها را داشتند.
 
نکته جالب توجه این است که صفحه رسمی بایرن مونیخ در توئیتر بعد از دقایقی از هواداران مسلمان خود عذرخواهی کرد و در پیامی به آن‌ها نوشت: «به خاطر انتشار عکس آب خوردن بازیکنان متأسفیم. به زودی آفتاب غروب خواهد کرد. موفق باشید.»

عذرخواهی باشگاه بایرن مونیخ از روزه‌داران
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها