أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۷۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۵ تير ۱۳۹۴
ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد، این ستاد با جدیت در حال کار و پیگیری اهداف محوله است و هیچ برنامه و یا دستوری مبنی بر انحلال یا توقف وظایف این ستاد صادر نگردیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،روابط عمومی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در واکنش به درج خبر انحلال این ستاد در یک خبرگزاری اعلام کرد؛ وظایف و اختیارات این ستاد به هیچ وجه متوقف نگردیده و در حال اجرای برنامه‌ها و اقدامات مورد نظر می باشد و قطعا اگر موضوع انحلال این ستاد در میان باشد به طور رسمی توسط این ستاد و یا مسئولین ارشد کشوری اعلام می گردد و قطعا این خبر از سوی سازمان تاکسیرانی و یا عضو شورای شهر اعلام نمی‌گردد.

پیش از این ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا پیگیر تغییر وضعیت تاکسی های فرسوده است گفته بود: در آخرین جلسه ای که با رئیس سازمان تاکسیرانی داشتیم اعلام شد ستاد سوخت اعلام انحلال کرده و روند نوسازی تاکسی های پیکان و پراید نامشخص است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها