يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۸۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۵ تير ۱۳۹۴
بازیکن تراکتورسازی گفت: عجله ای برای قرارداد بستن با تراکتور نداشتم چون می دانستم می خواهم در این تیم بمانم و خیلی زود توافق کردیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تکلیف من با خودم معلوم بود و عجله ای برای مذاکره نداشتم. می دانستم که می خواهم تمدید کنم ولی برخی حاشیه سازی می کردند.  من با عباسی از ابتدا حرف هایم را زده بودم و مشکلی نداشتیم.

وی ادامه داد: اتفاقا خیلی ها می گفتند که با پیش کشیدن پیشنهاد  پرسپولیس قصد بازار گرمی دارم ولی اصلا این بحث ها نبود و باشگاه تراکتور رقم معقولی را پیشنهاد کرد که من هم پذیرفتم. رقم زیاد بالا نیست و البته معقول است. من هم برایم پول مهم نبود، نه این که اصلا مهم نباشد ولی چون دوست داشتم در تراکتور بمانم زیاد سخت نگرفتم.

این بازیکن در مورد بستن بازوبند کاپیتانی افزود: باعث افتخارم است. من تراکتور را دوست دارم و از این که بازوبند این تیم را ببندم خوشخال خواهم شد.

ایران پوریان در پاسخ به این سئوال که اگر آندو برگردد بازوبند را به او می دهد یا خیر، گفت: این که سئوال ندارد او بزرگتر است و با سابقه، ضمن این که ملی پوش است. قطعا او کاپیتان تیم است.

وی با اشاره به رقابت با حمودی افزود: به هر حال من مشکلی با این موضوع ندارم و هر گاه هم که نیمکت نشین شدم اعتراض نکردم و سعی کردم خودم را ثابت کنم که به ترکیب برگردم. مگر همین تونی در بدو ورود مرا نیمکت نشین نکرد ولی بالاخره خودش به این نتیجه رسید که من می توانم به تیمش کمک کنم. شاید هم برای استفاده از هر دوی ما برنامه داشته باشد. با شروع لیگ معلوم می شود چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این بازیکن در مورد سرباز هایی که جذب کردند گفت:

خدا را شکر که تیم تراکتور در جذب این بازیکنان موفق است. ضمن این که بازیکنان سربازی که ما به خدمت گرفتیم از بهترین های لیگ بودند. این می تواند به بالاتر رفتن سطح کیفی تیم ما کمک کند.

وی ادامه داد: به محض بازگشت به تمرینات با تونی صحبت کردم. او مهربان است و رابطه خوبی با همه بازیکنان دارد من هم از این قاعده مسنثنی نیستم. با هم صحبت کردیم و در مورد شرایط تیم و خودم سئولاتی پرسید.

ایران پوریان در مورد تاخیرش در حضور در تمرینات گفت: من در سفر بودم و وقتی برای شروع تمرینات به من خبر دادند نتوانستم خانواده را رهاکنم . از این رو تا بلیط تهیه کنیم و برگردیم کمی طول کشید. ولی دیدید که به سرعت خود را رساندم.

وی در خاتمه افزود: هدف ما این است که مقام برتر دست یابیم، امیدوارم همه ما و هواداران تراکتور به آرزوی خود برسیم. چند سال است که تلاش می کینم و در آخرین هفته ها نا کام می مانیم . لیگ قبل هم که دیگر شاهکار بود و جام از دستماتن لیز خورد . امیدوارم این طلسم بشکند و امسال قهرمان شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها