کد خبر: ۳۲۴۸۶۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۵ تير ۱۳۹۴
پرسپولیسی‌ها بر سر انتقال یک بازیکن جوان از تیم راه آهن به مشکل بزرگی خورده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرسپولیس و مسئولان این تیم این روزها شرایط کاملا خاصی را می گذرانند و به نظر می رسد در روزهای باقی مانده از نقل و انتقالات نیز شرایط ویژه ای بر قرمزترین تیم ایران حکم‌فرما باشد.

 

پرسپولیسی ها منتظر ماندن یا سقوط راه آهن

 

به نظر می رسد داستان عجیبی که بین پیکان و راه آهن برسر بازیکن خارجی لوکوموتیورانان به وجود آمد و جلسه  دوباره ای که در خصوص رای صادر شده قبلی برسر این مناقشه به راه افتاده به پرسپولیسی ها بی ارتباط نباشد. گویا پرسپولیس خواهان جذب میلاد محمدی دفاع جوان راه آهن است که با توجه به شرایط سنی اش و عملکردی که از خود نشان داده ، می تواند گزینه خوبی برای پرسپولیس باشد اما بر سر این انتقال مشکل بزرگی وجود دارد . این مدافع جوان هنوز با راه آهن قرارداد دارد و جدایی اش منوط به کسب رضایت مسئولان این باشگاه است و اگر راه آهن لیگ برتری بماند خیلی بعید است راه آهنی ها به جدایی او از تیم شان رضایت دهند و به نظر می رسد به همین دلیل پرسپولیسی ها بدشان نمی آید راه آهن به لیگ یک برود تا جایی میلاد محمدی از این باشگاه راحت تر از قبل  امکان پذیر شود .

 

نیازهای برانکو

 

سرمربی کروات پرسپولیس در لیست خود نفراتی را گنجانده بود وبه باشگاه اعلام کرد که براساس نیاز منطقه ای برای پرسپولیس بوده است . با توجه به دو خرید پرسپولیس و همین طور تمدید همکاری با برخی مهره های کلیدی ، در حال حاضر هنوز دو نیاز برانکو براساس لیست اش برآورده نشده است . این دو پست یک مدافع چپ کلاسیک و یک مهاجم با شم بالای گلزنی است که فعلا بازار داخلی انتظارات برانکو را برآورده نکرده واین احتمال دور از ذهن نیست که پرسپولیسی ها برای این دو پست دست به دامن گزنیه های غیر ایرانی و خارجی شوند تا رضایت سرمربی خود را در فصل نقل و انتقالات جلب نمایند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها