أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۸۶۹
زمان انتشار: ۰۶:۵۳     ۱۶ تير ۱۳۹۴
مدافع تیم قوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد خریدهای جدید این باشگاه می‌توانند به این تیم کمک کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محسن بنگر مدافع باتجربه و بلندبالای سرخپوشان جمعه گذشته عکسی از علی پروین روی صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام گذاشت و به تعریف از شماره 7 تاریخی پرسپولیس پرداخت.

 

چه شد كه عكس پروين را روي صفحه شخصي‌ات گذاشتي؟


به هر حال هركس يك نفر را دوست دارد، عكسش را مي‌گذارد. من هم علي‌آقا پروين را دوست دارم. البته تصميم گرفتم هر هفته عكس يكي از پيشكسوتان و بزرگان پرسپوليس را روي صفحه شخصي‌ام بگذارم. از علي پروين شروع كردم و به علي دايي و علي كريمي هم خواهم رسيد. (با خنده) خدا را شكر همه بزرگان پرسپوليس و تيم ملي علي هستند!

 

اين ارادت تو به علي پروين از كجا مي‌آيد؟


علي‌آقا بزرگترين 7 آسيا و بازيكن قرن فوتبال ايران است. محبوب‌ترين بازيكن تاريخ فوتبال ايران اوست. البته در حال حاضر علي كريمي چنين شرايطي دارد ولي پروين سال‌ها محبوبيت خود را حفظ كرد. اين اتفاق كوچكي نيست. خلاصه آن كه علي پروين سلطان است.

 

قرار بود به ديدن علي پروين بروي؟


راستش را بخواهيد، رويم نمي‌شد با عصا پيش علي‌آقا بروم. نمي‌خواستم جلوي سلطان لنگ بزنم!

 

ولي برخي‌ها مي‌گويند علي پروين قبلاً سلطان بوده و چند سالي مي‌شود ديگر آن شرايط سابق را ندارد و...


سلطان هميشه سلطان است! متأسفانه شرايط فوتبال ما طوري شده كه بزرگان بالاجبار بايد خانه‌نشين شوند.

 

وضعيت پاي مصدوم تو چطور است؟ راحت‌ تمرين مي‌كني؟


خدا را شكر بد نيستم. دكتر رازي پزشك معالجم گفته چند هفته با همين درد تمرين كنم تا كم‌كم خوب شود.

 

اينكه گفته مي‌شود به هفته‌هاي ابتدايي ليگ پانزدهم نمي‌رسي، درست است؟


نه، به بازي‌هاي ليگ پانزدهم مي‌رسم. از روز اول هم در تمرينات حضور داشتم. من نه قرصي استفاده كردم و نه آمپول ضددرد و دكتر هم توصيه كرده به شكل طبيعي خوب شود.

 

برانكو رفيق صميمي‌ات، سيدجلال حسيني را نخواست؟


اين نظر سرمربي تيم است و بايد به آن احترام گذاشت. سيدجلال بهترين دوست من است كه با هم رفت و آمد خانوادگي داريم اما لطفاً از قول من بنويسيد چرا برخي هواداران پرسپوليس با نيامدن حسيني مي‌آيند و رضا نورمحمدي را زير سؤال مي‌برند؟ رضا كاپيتان تيم است كه 6 سالي مي‌شود براي پرسپوليس زحمت مي‌كشد. به خدا وقتي بعضي حرف‌ها را مي‌شنوم، ناراحت مي‌شوم. نورمحمدي طي اين سال‌ها خيلي براي پرسپوليس عرق ريخته و تلاش كرده است. او بيرون هم مانده، حرفي نزده و دربي برده، دربي باخته و خلاصه پا به پاي پرسپوليس بوده است. اين برخوردها درست نيست.

 

لوكا ماريچ را مي‌شناسي؟


نه، اميدوارم بازيكن خوبي باشد. ما امسال 4 دفاع وسط داريم و رقابت سختي در راه است كه ان‌شاءا... به نفع پرسپوليس تمام شود.

 

مهرداد جماعتي هم كه پرسپوليس را قال گذاشت؟


من نمي‌توانم درباره بازيكنان ساير تيم‌ها حرف بزنم. هركس شرايط خودش را دارد و براي جماعتي آرزوي موفقيت دارم.

 

چرا برخي بازيكنان با پرسپوليس مذاكره مي‌كنند و پس از بازارگرمي به تيم‌هاي ديگر مي‌روند و قرارداد مي‌بندند؟


بازارگرمي با اسم پرسپوليس و همين‌طور استقلال كه چيز جديدي نيست اما به اعتقاد من فوتباليست كسي است كه بتواند دو فصل در پرسپوليس توپ بزند. به نظرم اغلب اين بازيكنان از آمدن به پرسپوليس مي‌ترسند!

 

به خاطر مشكلات مالي؟


نه، فوتبال بازي كردن جلوي اين همه هوادار و نگاهي كه تو را مي‌بيند، بسيار سخت است. هركس جرأت بازي كردن در پرسپوليس را ندارد. من محسن بنگر با آن همه ادعا و قهرماني در سپاهان به پرسپوليس آمدم، نيم‌فصل اول گيج مي‌زدم و به كمك هواداران و اعتماد مربيان توانستم خودم را پيدا كنم. در واقع بعد از نيم‌فصل توانستم به شرايط عادي برگردم و خودم را پيدا كردم.

 

خريدهاي پرسپوليس تاكنون چطور بوده؟


رضاييان و كاميابي‌نيا بازيكنان خوبي هستند. فرشاد احمدزاده هم بازيكن خود پرسپوليس است اما بايد در طول فصل خودشان را نشان دهند. ما قديمي‌ترها هم سعي مي‌كنيم به آنها كمك كنيم.

 

سوشا مكاني مي‌گفت خيلي واليباليست هستي و مثل شهرام محمودي اسپك مي‌زني؟


شهرام محمودي كه نابغه است. واليبال من بد نيست. اتفاقاً به تيم ملي واليبال مدارس هم دعوت شدم ولي سرنوشت ما را به سمت فوتبال كشاند.

 

قد تو چند سانتي‌متر است؟


192 سانتي‌متر. براي واليبال بد نيست اما از وضعيت فعلي‌ام راضي هستم.

 

طرفدار كدام واليباليست تيم ملي هستي؟


من طرفدار شمالي‌هاي واليبال هستم. عادل غلامي، مجتبي ميرزاجانپور و فرهاد قائمي.

 

ولي فرهاد قائمي كه بچه گنبد است؟


گنبد و گرگان هم جزو مازندران محسوب مي‌شوند و (با خنده‌اي بلند) پرچم شمالي‌ها هميشه بالاست!

 

تيم ملي واليبال ايران حذف شد. در اين رابطه نظري نداري؟


ما نبايد انتظار غيرمنطقي داشته باشيم. بايد چند سال قبل واليبال را در نظر بگيريم. به نظر من بچه‌هاي تيم ملي تا همين الان هم كار بزرگي كردند. دم همه‌شان گرم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها