يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۸۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۱۵ تير ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، درحالیکه برخی از نمایندگان مجلس و حتی معاونان وزیر ورزش مخالف پرداخت پول به استقلال و پرسپولیس از بودجه دولتی بودند، با خبر شدیم این دو تیم  دو میلیارد تومان از صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان وزارت ورزش و البته یک میلیارد هم از سازمان لیگ دریافت کرده و در نقل و انتقالات با این پول‌ وارد بازار شده‌اند.

این پول که طی روزهای گذشته به دو باشگاه تزریق شده دست مسئولان را باز گذاشته تا با گزینه های مد نظر کادر فنی برای حضور در تیم شان وارد مذاکره شوند. هر چند به نظر می رسد این مبلغ در مقابل رقم‌های قرارداد فوتبالیست ها عددی نیست!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها