أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۴۹۰۳
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۱۵ تير ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک سپه: سازمان بهزیستی به دلیل حمایتهای بانک سپه از افراد تحت پوشش این سازمان در سال 93 و نیز نقش آفرینی آن در کمک به گسترش سلامت جامعه، عدالت اجتماعی و توسعه پایدار تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی از سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه با اهدای لوحی تقدیر کرد.
در بخش ابتدایی این لوح خطاب به مدیرعامل بانک سپه آمده است: بی تردید توسعه پایدار اجتماعی اقتصادی و فرهنگی کشور با همکاری و هماهنگی ارگانها، نهادها، سازمانها، مؤسسات و مشارکت همه آحاد مردم میسر خواهد بود، خصوصاً نقش آفرینی و پایبندی مؤسسات مالی و اعتباری به تعهدات و ایفای مسئولیتهای اجتماعی می تواند در گسترش سلامت جامعه، تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار مؤثر باشد.
در ادامه متن این لوح تأکید شده است: نظر به اینکه مجموعه بانک سپه طی سال 93 در حمایت از جامعه هدف این سازمان و تحقق مراتب پیشگفت اقدامات مؤثری داشته اید، لذا اینجانب ضمن اظهار خرسندی از همراهی، همکاری و مساعی ارزشمند و صادقانه جنابعالی و همکاران گرامیتان در راستای تحقق آرمانها و سیاستهای دولت تدبیر و امید که همانا رسیدن به تعالی اجتماعی، اقتصادی و توانمندسازی معلولان، نیازمندان و زنان خود سرپرست سازمان است تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون شما را در جهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و خدمت به محرومین و نیازمندان مسئلت می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها