يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۹۰۹
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۱۵ تير ۱۳۹۴
مجمع عمومي عادي ساليانه بيمه آسيا با حضور92/5 درصد سهامداران، مديرعامل و اعضاي هيأت مديره بيمه آسيا ، نمايندگان وزارت امور اقتصادي و دارايي، بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسي روز پنج شنبه 1394/4/11برگزار و صورت هاي مالي سال1393 اين شرکت به تصويب رسيد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي بيمه آسيا، دکتر ابراهيم کاردگر نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه آسيا با استناد به گزارش ارائه شده به مجمع و سهامداران، با تأکيد بر روند رو به رشد توليد حق بيمه در سال 1393، گفت: توليد حق بيمه در سال 1393 بالغ بر21317385ميليون ريال گرديد که نسبت به سال 1392 با 33(سي و سه)درصد رشد همراه بوده است.

مديرعامل بيمه آسيا با اشاره به افزايش 21(بيست و يک)درصدي پرداخت خسارت در سال 1393، اظهار داشت: شرکت بيمه آسيا در سال 1393 بالغ بر 12720018 ميليون ريال خسارت به بيمه گذاران خود و زيان ديدگان پرداخت کرده است.

نايب رئيس هيأت مديره بيمه آسيا با تصريح نسبت خسارت 60 (شصت)درصدي بيمه آسيا در سال 1393، بيان داشت: اتخاذ تدابير و سياست هاي شرکت در جهت افزايش فروش بيمه نامه با اتکا بر شبکه گسترده و قدرتمند فروش،اعمال مديريت و ارزيابي ريسک و تعيين حق بيمه متناسب با ريسک مورد پذيرش و استفاده از کارشناسان مجرب و حرفه اي در زمينه کارشناسي صدور و خسارت و جلب رضايت بيمه گذاران و ساير ذينفعان ،دلايل کاهش 5درصدي نسبت خسارت در سال 1393 در مقايسه با سال1392 مي باشد.

دکتر ابراهيم کاردگر در ادامه با مقايسه درآمد سرمايه گذاري بيمه آسيا در سالهاي 1392 و 1393 از رشد 15/02(پانزده و دو صدم)درصدي درآمد سرمايه گذاري بيمه آسيا در سال 1393 خبر داد.

مديرعامل بيمه آسيا با اشاره به سهم10/2(ده و دو دهم) درصدي بيمه آسيا از کل بازار بيمه و 17/2 (هفده و دو دهم)درصدي از بازار بيمه خصوصي کشور اظهار اميدواري کرد که روند رو به رشد سهم بيمه آسيا از صنعت بيمه کشور در سال 1394 همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه حسين حسيني،مدير امور مالي و بودجه بيمه آسيا با ارائه دلايل و مستندات ،پاسخگوي بندهاي گزارش حسابرس بود.
تصويب صورت هاي مالي سال 1393 بيمه آسيا به اتفاق آراي حاضرين بخش بعدي مجمع عمومي عادي ساليانه بيمه آسيا بود که در ادامه براساس مصوبه مجمع مقرر شد مبلغ 10ريال سود به ازاي هر سهم بين سهامداران تقسيم شود.

انتخاب حسابرس و بازرس قانوني و تعيين روزنامه کثيرالانتشار جهت درج آگهي هاي بيمه آسيا بخش پاياني مجمع بود که براساس آن سازمان حسابرسي به عنوان حسابرس و بازرس قانوني و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثيرالانتشار جهت درج آگهي هاي بيمه آسيا تعيين شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها