يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۹۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۶ تير ۱۳۹۴
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین سرانجام سکوت خود را شکست و به قهرمان نشدن تیمش در رقابت های کوپا آمه ریکا واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، لیونل مسی نتوانست با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در رقابتهای کوپا آمه ریکا را به دست آورد تا یکبار دیگر مردم کشورش به انتقاد از او بپردازند و از تفاوت مسی بارسلونا با مسی آرژانتین سخن به میان آورند.

هرچند مسی این بار عملکرد خوبی با تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا داشت و به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت هم انتخاب شد اما انتظارات از او بسیار بالا است و چون آرژانتین نتوانست در دیدار نهایی شیلی را شکست بدهد انگشت اتهام به سوی مسی است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا به قهرمان نشدن تیمش در رقابت های کوپا آمه ریکا واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود در فیسبوک نوشت: هیچ چیز دردناک تر از این نیست که به دیدار فینال برسی و بازی را واگذار کنی. می خواهم از همه هوادارانی که از ما حمایت کردند تشکر کنم.

 

گزارش‌های تأیید نشده در اسپانیا حاکی از آن است که مسی در پایان بازی فینال کوپا آمه‌ریکا زمانی که به عنوان برترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، حاضر به دریافت جایزه خود نشده است.

 

تلخی خاطره شکست در فینال کوپا آمه‌ریکا برای مهاجم 28 ساله بارسلونا با حمله برخی از تماشاگران به اعضای خانواده‌اش که در ورزشگاه حضور داشتند دو چندان شد، ضمن اینکه گروهی از رسانه‌های آرژانتینی، سهم مسی را در ناکامی‌های اخیر آلبی‌سلسته زیاد می‌دانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها