يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۹۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۶ تير ۱۳۹۴
در حالی که وزیر خارجه بحرین هر از چند گاهی ایران را که خواستار حل بحران کنونی بحرین از طریق گفتگوی عادلانه است، به دخالت در امور داخلی بحرین متهم می کند، رژیم آل خلیفه به نمایندگان پارلمان بحرین اجازه می دهد تا در امور داخلی ایران مداخله کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،در حالی که وزیر خارجه بحرین هر از چند گاهی ایران را که خواستار حل بحران کنونی بحرین از طریق گفتگوی عادلانه است، به دخالت در امور داخلی بحرین متهم می کند، رژیم آل خلیفه به نمایندگان پارلمان بحرین اجازه می دهد تا در امور داخلی ایران مداخله کنند.
 
 
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الؤلؤه ، نمونه بارز این امر حضور جمال بوحسن نماینده پارلمان بحرین در نشست گروهک منافقین - که سالها در لیست گروه های تروریستی قرار داشت - در پاریس بود.

حضور بوحسن با حمایت رژیم بحرین صورت گرفت. او با خود پیام و نامه امضا شده توسط پارلمان را همراه داشت که در آن ایران به حمایت از تروریسم متهم شده بود. وی همچنین شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین را سرسپردگان ایران خواند و ابراز امیدواری کرد که دیدار بعدی او با مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین در تهران و پس از سقوط نظام ایران باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها