أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۵۰۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۶ تير ۱۳۹۴
نیروی اتنظامی ضمن صدور بیانیه ای با گرامیداشت روز جهانی قدس، روزی که به تعبیر امام خمینی (ره) روز اسلام و روز حکومت اسلامی است، مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی را برای حضوری با شکوه در حماسه روز جهانی قدس فراخواند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نیروی اتنظامی ضمن صدور بیانیه ای با گرامیداشت روز جهانی قدس، روزی که به تعبیر امام خمینی (ره) روز اسلام و روز حکومت اسلامی است، مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی را برای حضوری با شکوه در حماسه روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نیروی اتنظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن صدور بیانیه ای با گرامیداشت روز جهانی قدس، روزی که به تعبیر امام خمینی (ره) روز اسلام و روز حکومت اسلامی است، مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی را برای حضوری با شکوه در حماسه روز جهانی قدس فراخواند.

در این بیانیه آمده است:

ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز جهانی قدس و فراهم آوردن عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به شکل گیری اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

اندیشه راهبردی امام خمینی (ره) در تعیین روز جهانی قدس، تحولات بزرگی را در معادله رویارویی با رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و جهان اسلام پدید آورده و مسیری نو در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را نمایان ساخته است.

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و نماد مقابله مستضعفین عالم با ظلم و استکبار جهانی است.

امت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر بانگ مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند کرد و در لبیکی دیگر به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، که همان آزادی قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق خواهند نمود.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر، در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و متجاوزان، علی الخصوص اذناب تروریست قدرت های غربی و مروجین جاهلیت مدرن که با توحش و خونریزی سبوعانه و تعدی به حقوق ملت های آزادیخواه و مسلمان به دنبال تحقق دموکراسی غربی می باشند را در اقصی نقاط عالم محکوم کرده و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ، حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دفاع از ارزش های والای انقلاب و خدمتگزاری به مردم بصیر و شریف ایران اسلامی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و همراه با امت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور قدرتمند در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود از استکبار جهانی را به جهانیان اعلام خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها