أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۵۰۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۶ تير ۱۳۹۴
سید جلال حسینی که در لیست بعضی از تیم های لیگ برتری حضور داشت بالاخره امروز با نفت قرارداد امضا می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، سید جلال حسینی در بدو ورودش به ایران به باشگاه پرسپولیس رفت. او با سرپرست وقت پرسپولیس دیدار کرد و برای پیوستن به این تیم اعلام آمادگی کرد.با تغییر کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس او دیگر جایی در لیست این تیم نداشت

 

استقلال که امیر حسین صادقی را از لیست خود خارج کرده و امیدی به حنیف ندارند با سید جلال وارد مذاکره شدند که به گفته سید جلال حسینی او این پیشنهاد را رد کرد.

 

حسینی دلیل رد پیشنهاد استقلال را استخاره ، مشورت با خانواده و احترام به هواداران پرسپولیس نامید.استقلالی ها برای جذب حسینی حاضر بودند سقف قرارداد را رعایت نکنند و مبلغی بیشتر از قرارداد رحمتی و حیدری به او بدهند.

حسینی که چند روزی است با نفت تهران وارد مذاکره شده است به نظر می رسد امروز با این تیم قرارداد امضا کند.او همچنین از ملوان تیم سابق و شهر خود پیشنهاد دارد اما ترجیح می دهد به نفت بپیوندد.او می تواند با نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها