أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۵۱۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۶ تير ۱۳۹۴
با حکم تعزیرات حکومتی استان مرکزی شرکت توزیع برق در این استان به دلیل اخذ وجوه اضافی از شهروندان به پرداخت ۴ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و مشترکین محکوم شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی،رزاقی سرپرست تعزیرات حکومتی استان مرکزی ادر تشریح این خبر گفت: با برگزاری گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت از شرکت توزیع برق استان مرکزی و مشاهده تخلف اخذ وجوه اضافی در واگذاری انشعاب برق به شهروندان، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی موضوع در شعبه تعزیرات حکومتی، شرکت مزبور به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و مشترکین محکوم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها