أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۵۱۵۸
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۱۶ تير ۱۳۹۴
رمان «جادوی میخک» که برای گروه سنی نوجوان توسط آن فاین نوشته شده از سوی انتشارات قدیانی با ترجمه هدی لزگی راهی بازار کتاب شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،رمان «جادوی میخک» اثر آن فاین که هدی لزگی آن را به فارسی برگردانده برای گروه سنی نوجوان از سوی موسسه انتشاراتی قدیانی منتشر شد.

«جادوی میخک» ماجرای خانواده‌ای را بیان می‌کند که شغل پدر این خانواده مدیریت هتل است. او هرازگاهی مدیریت یکی از هتل‌های شهر را به عهده می‌گیرد تا اینکه سرانجام به هتل «قصر» منتقل می‌‌شود، هتلی بزرگ که صدها اتاق دارد و ناتالی ناگزیر است از محله خود و از دوستان همسن و سالش جدا شود و در این نقل و انتقال دوست دیگری به اسم میخک پیدا می‌کند که سرنوشت او و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد. این رمان از زبان راوی اول شخص یعنی دختری به اسم ناتالی، روایت می‌شود.

رمان نوجوان «جادوی میخک» در 3 قسمت و 30 فصل منتشر شده که در بخشی از آن می‌خوانیم: ««فکرش را بکنید، آدم تا مرز رهایی پیش برود؛ اما ناگهان این فرصت را از دست بدهد. در مورد روزی حرف می‌زنم که قرار بود من و میخک به مدرسه تالبت هریز برویم. من نمی‌دانستم موضوع جدی است، تا اینکه پدر به سراغمان آمد.
ـ ببینم، امروز چه نقشه‌ای در سر دارید؟
میخک ایستاد و علف‌ها را از روی زانوی خود پاک کرد. وسط بازی «شکار مهمان» بودیم که پدر با آمدنش، مخفیگاه ما را لو داد.
پدر نگاهی به اطراف انداخت. معلوم بود دنبال جوابی می‌گشت؛ اما وقت این را هم نداشت که از زیر زبانمان بیرون بکشد. همان موقع، یکی از پیشخدمت‌ها روی ایوان آمد و به پدر اشاره کرد که هرچه زودتر خودش را به رستوران برساند.
پدر بدون معطلی، رفت سر اصل مطلب: «میخک،‌ بعد از تعطیلات تابستان به کدام مدرسه می‌روی؟» ...»

رمان «جادوی میخک» با قیمت 9 هزار تومان و شمارگان 550 نسخه در 168 صفحه از سوی انتشارات قدیانی راهی بازار کتاب شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها