امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۵۱۶۵
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۱۶ تير ۱۳۹۴
مستند عروج شامل تصاویری از مراسم وداع و تشییع پیکر پاک ۱۷۵ شهید غواص از شبکه افق پخش می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، مجاهدت شهدای غواص در عملیات کربلای 4 هیچگاه از یاد تاریخ نخواهد رفت.

چندی پیش بود که خبر یافتن پیکر پاک 175 شهید غواص با دستان بسته منتشر و مدتی بعد هم مراسم تشییع پیکر آنها در تهران برگزار شد.

این شهدا به دلیل مقاومت تا آخرین نفس، اسیر شده و با دستانی بسته زنده به گور شده بودند و امروز، حضور آنها در میان ملت همیشه در صحنه ایران، پیامی جاودانه برای ما و همه جهانیان داشت که ملت ما اهل مقاومت و ایثار تا پای جان است.

مستند «عروج» شامل تصاویری از وداع با پیکر شهدای مظلوم غواص در دانشگاه تهران است؛ در این بخش با برخی از مردم که از شهرهای مختلف برای این مراسم در تهران حضور یافته اند مصاحبه می شود.

در بخش دوم مراسم تشییع باشکوه پیکر این شهدا به تصویر کشیده خواهد شد و احساسات درونی شرکت کنندگان در این مراسم از طریق گفت وگو با آنها روایت می شود.

مسعود اخباری تهیه کننده این مستند است که این هفته چهارشنبه 17 تیرماه ساعت 18:30 و تکرار آن در ساعت های 9:30 و 15:30 روز بعد از شبکه افق به نمایش در می آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها