يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۵۱۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۱۶ تير ۱۳۹۴
دستیار رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور و حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران روز ۹ جولای (پنجشنبه) در خصوص توسعه همکاری‌های نظامی و فنی و همچنین نتایج مذاکرات هسته‌ای دیدار و گفتگو خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، یوری اوشاکوف دستیار رئیس جمهور روسیه امروز سه‌شنبه در مصاحبه با ریانووستی تصریح کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همتای ایرانی وی حسن روحانی روز 9 جولای [هجدهم تیرماه] در نشست "اوفا" در خصوص زمینه‌های همکاری فنی و نظامی و همچنین مذاکرات هسته‌ای دیدار و گفتگو می‌کنند.

وی در ادامه افزود: مسائل مختلفی در خصوص همکاری دوجانبه در بخشهای تجارت، اقتصاد، زمینه‌های فنی و نظامی مورد گفتگو قرار خواهد گرفت.

اوشاکوف گفت: پوتین و روحانی همچنین نتایج مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 را نیز مد نظر قرار خواهند داد. در خصوص ایران، نشستی که 9 جولای برگزار می‌شود، قطعاً نتایج مذاکراتی را که در خصوص برنامه هسته‌ای ایران همچنان ادامه دارد، در بر خواهد گرفت.

ضرب الاجل تعیین شده برای توافق جامع هسته‌ای امروز سه‌شنبه 7 جولای به پایان خواهد رسید و دو طرف همچنان برای دستیابی به توافق نهایی تلاش می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها