يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۵۱۸۱
زمان انتشار: ۱۶:۳۱     ۱۶ تير ۱۳۹۴
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از همه ملت مسلمان خواست تا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بدین شرح است:‌ روز قدس فرا رسید  و دل‌های مسلمانان کل دنیا آرزوی آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند. روز قدس، روز تجلی وحدت جهان اسلام و مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی است که سال‌هاست به مردم مظلوم فلسطین ستم‌ می‌کند. این کار هوشمندانه امام عظیم‌الشأن ما در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس از اهمیت بسیار خوبی برخوردار است که ایشان فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بارها فرمودند مهم‌ترین مسئله جهان اسلام، مسئله فلسطین است و بیش از نیم قرن از مبارزه مردم فلسطین با غاصبان صهیونیستی می‌گذرد. امسال روز قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که گوشه گوشه جهان اسلام در آتش نزاع، درگیری، فتنه تکفیر تروریست‌ها از سوریه، عراق، یمن و بحرین گرفته تا شمال آفریقا می‌سوزد و در این میان حملات بی‌رحمانه سعودی‌ها به مردم مظلوم یمن و کشتار هزاران غیر نظامی بی‌دفاع و انهدام خانه‌های مردم و زیر ساخت‌های اقتصادی آنها حتی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد. 

در ادامه این اطلاعیه خاطرنشان شده است: آری این حکایت تأسف‌آمیز روزگار ماست. با این همه مبارزه فراگیر رزمندگان حزب الله لبنان،‌ و مبارزان فلسطینی با رژیم صهیونیستی و هوشیاری مسلمانان جهان در برابر این رژیم منحوس، خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده و نشان داد که به راستی اسرائیل از یک عنکبوت، سست‌تر است. 

در پایان این اطلاعیه نیز تصریح شده است: راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پیام مردم شریف ایران در این راهپیمایی روحیه مقاومت، ‌استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، وحدت همه گروه‌ها در این کشورها به‌خصوص کشور فلسطین است. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمانان و ملت ایران اسلامی همگان را به شرکت گسترده در راه‌پیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کند. به امید آزاد سازی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها