يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۵۱۹۲
زمان انتشار: ۱۶:۵۱     ۱۶ تير ۱۳۹۴
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس ۷۴۱ واحد دیگر رشد کرد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تسنيم، خوش بینی ها به روند مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 5+1 امروز هم در بازار سهام ادامه داشت، به طوری که نمادهای معاملاتی که بیشترین تاثیر را از مذاکرات می بینند از جمله وبملت، وبصادر، شبندر، خودرو، شپنا، تاپیکو و خپارس بیشترین بیننده را داشتند.
حجم و ارزش سهام معامله شده هم امروز با رشد مواجه شد به طوری که تعداد 1105 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 232 میلیارد تومان در 100 هزار نوبت معامله شد و نمادهای معاملاتی حکشتی، اخابر و تاپیکو بیشترین اثرمثبت و نمادهای فارس، فولاد و شخارک بیشترین اثر منفی را برروند حرکتی دماسنج بازار سهام داشتند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز در روزجاری همگی مثبت بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 305 واحد، کل(هموزن) 120 واحد، قیمت(هموزن) 105 واحد، آزادشناور 883 واحد، بازار اول 546 واحد و بازار دوم 14615 واحد افزایش را به خود دیدند.
این گزارش می افزاید: بیشترین افزایش قیمت نیز در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی حتوکا، خمحرکه و دلقما و بیشترین افت قیمت از آن نمادهای سقاین، شمپچا و قصفها شد.
در بازارهای فرابورس ایران نیز با دادوستد 198 میلیون ورقه به ارزش 126 میلیارد تومان در 27 هزار نوبت آیفکس 19 واحد رشد و تا ارتفاع 788 واحد صعود کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها