کد خبر: ۳۲۵۲۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۶ تير ۱۳۹۴
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حملات بی‌وقفه هواپیماهای عربستان به مناطق مسکونی و تجاری شهرهای یمن و شهادت دهها نفر از مردم روزه‌دار را محکوم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری مهر، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات بی‌وقفه هواپیماهای عربستان به مناطق مسکونی و تجاری شهرهای یمن را که طی روزهای گذشته شدت یافته و منجر به شهادت و مجروح شدن دهها نفر از مردم روزه دار و بی‌گناه شد، شدیداً محکوم کرد.

وی افزود: حملات عربستان به تأسیسات زیربنایی و اهداف غیرنظامی و کشته و مجروح شدن غیرنظامیان تداوم نقض فاحش حقوق بشردوستانه است و از مجامع و نهادهای بین‌المللی بویژه سازمان ملل انتظار می‌رود تا به تلاش‌ها در ایفای مسئولیت خویش جهت توقف فوری حملات و کمک به مردم مظلوم یمن عمل کند و اقدامات در این زمینه را شدت بخشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه، از سازمان ملل متحد خواست تا از تمام ظرفیت خود برای حفاظت از سلامت و امنیت غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان استفاده کند.

افخم بار دیگر آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارسال کمک‌های فوری انسان‌دوستانه به مردم یمن و معالجه مجروحان یمنی اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها