أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۵۵۰۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۱۸ تير ۱۳۹۴
در آستانه شب قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع)
در آستانه لیالی مبارک قدر و سالروز شهادت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام، فیلم سینمایی رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین اکران شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،در آستانه لیالی مبارک قدر و سالروز شهادت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام، فیلم سینمایی رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین اکران شد.

در این اکران سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولین بسیج حضور داشتند. همچنین تقی علی قلی زاده تهیه کننده و سید علی قائم مقامی مدیر تولید فیلم نیز به نمایندگی از عوامل فیلم از نحوه ساخت و مراحل تولید آن گفتند.

این فیلم که در ژانر تاریخی ساخته شده، به بازخوانی برشی از تاریخ که از زمان مرگ معاویه آغاز و به روز عاشورا منتهی می‌شود پرداخته است و کارگردان سعی دارد در این فیلم مخاطب را به تعمق و تفکر درباره واقعه عاشورا وا دارد.

تولید و ساخت آثار فاخر سیمایی با موضوع تاریخ اسلام به هر حال پیچیدگی ها و سختی های فراوانی دارد و به همین دلیل کمبودهای بسیاری در این حوزه در تولیدات سینمایی کشور ما وجود دارد. در شرایط کنونی که دشمنان اسلام با استفاده حداکثری از صنعت سینما و هنر هفتم به دنبال تخریب چهره رحمانی اسلام و ارائه تصویری خشن و دگرگون از اسلام را دارند، ضرورت ساخت و تولید آثاری فاخر که قابلیت پخش جهانی داشته باشند، صد چندان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها