يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۵۵۲۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۱۸ تير ۱۳۹۴
نسخه نمایش خانگی «شهر موش‌ها 2» 23 تیرماه 94 در آستانه عید سعید فطر شادی و خنده را به خانه های ایرانیان در سراسر کشور هدیه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،نسخه نمایش خانگی «شهر موش ها 2»  23 تیرماه 94 در آستانه عید سعید فطر، با حمایت «بانک گردشگری» شادی و خنده را به خانه های ایرانیان در سراسر کشور هدیه خواهد کرد.

«محمد علی مشکیان» مدیرعامل شرکت «هم وطا آریا» که سرمایه گذاری اصلی این فیلم را بر عهده داشته است، با اعلام این خبر افزود: پس از مدت ها انتظار علاقه مندان، نسخه خانگی شهر موش‌ها 2 در سراسر کشور توزیع و وارد شبکه سینمایی خانگی می شود.

وی افزود : شرکت «تجارت بین الملل هم وطا آریا» که به نمایندگی از «گروه مالی گردشگری» ، مالکیت 70 درصدی این اثر را بر اساس پروانه مالکیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار دارد ، برنامه ریزی های خود را برای تولید قسمت بعدی این اثر یعنی «شهر موش ها 3» آغاز کرده است.

مشکیان با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از فیلم سینمایی شهر موش ها 2 در اکران سینمایی آن گفت: کسانی که به هر دلیل فیلم را در سینماها ندیده اند و حتی کسانی که فیلم را در سینماها دیده اند نیز برای تجدید خاطره و در اختیار داشتن همیشگی این فیلم برای تماشای مجدد آن، نسخه خانگی اثر را تهیه خواهند کرد که به همین دلیل استقبال بی نظیر علاقه مندان از نسخه خانگی اثر نیز پیش بینی می شود.

وی از عرضه عروسک های دوست داشتنی و نوستالژیک این فیلم در کنار فروش DVD فیلم در تمامی فروشگاه های سراسر کشور خبر داد و گفت: این عروسک های خاطره انگیز با بهترین کیفیت ممکن در عین توجه به مسایل بهداشتی ایمن تولید شده و در اختیار کودکان عزیز قرار خواهند گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها