أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۵۶۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۰ تير ۱۳۹۴
روزنامه "بیلد" آلمان از نهایی شدن پیوستن کاپیتان بایرن‌مونیخ به منچستریونایتد خبر داد و اعلام کرد که این انتقال 18 تا 20 میلیون یورو برای یونایتد هزینه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  ایسنا، مدت هاست که بحث جدایی باستین شواین‌اشتایگر از بایرن‌مونیخ به گوش می‌رسد. منچستریونایتد جدی‌ترین مشتری این ستاره آلمانی به شمار می‌آید. لوئیس فان‌خال، سرمربی شیاطین سرخ علاقه زیادی به شاگرد سابق خود دارد و می‌خواهد به هر قیمتی او را به اولدترافورد ببرد.

 

کاپیتان 30 ساله بایرن‌مونیخ پیش از این اعلام کرد که از فان‌خال تشکر می‌کند و بسیار خوشحال است که تیمی چون منچستریونایتد به دنبال اوست اما او می‌خواهد به فوتبال خود در بایرن‌مونیخ ادامه بدهد.

 

با این حال به نظر می‌رسد که شواین‌اشتایگر از بایرن جدا می‌شود و پیراهن منچستریونایتد را به تن خواهد کرد. روزنامه بیلد آلمان از نهایی شدن توافق ستاره خط میانی بایرن‌مونیخ با منچستریونایتد خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن فصل آینده را در لیگ جزیره بازی خواهد کرد.

 

بیلد نوشت: پپ گوآردیولا به رومنیگه، رئیس اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرده است که می‌تواند شواینی را به هر تیمی که می‌خواهد بفروشد؛ چرا که این بازیکن در تفکرات او جایی ندارد.

 

به نظر می‌رسد که اشتایگر در صورت جدایی از بایرن بهترین تصمیم را خواهد گرفت؛ چرا که پپ گوآردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن ژابی آلونسو، تیاگو آلکانتارا و ژابی مارتینس را در میانه میدان به کار می‌گیرد و این احتمال وجود دارد که ستاره‌ای چون شواین‌اشتایگر همانند تونی کروس نیمکت‌نشین بشود و او هم چاره‌ای جز جدایی نداشته باشد.

 

قرارداد او با بایرن تابستان 2016 به پایان خواهد رسید و به نوشته روزنامه "بیلد" انتقال این ستاره از بایرن به یونایتد با رقم 18 الی 20 میلیون یورو خواهد بود. این در حالی است که حقوق سالانه او هم 10 میلیون یورو خواهد بود.

 

رسانه‌های انگلیسی پیش از این از معاوضه بزرگ بین شیاطین سرخ و بایرن‌مونیخ خبر داده بودند تا جایی که توماس مولر و شواین‌اشتایگر باید به منچستریونایتد می‌رفتند و در عوض این دو بازیکن دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یونایتد باید پیراهن بایرن را به تن می‌کرد اما به نظر می‌رسد که گوآردیولا با جدایی مولر مخالف است؛ هر چند خبرهای زیادی درباره درگیری و اختلاف این دو به گوش می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها