کد خبر: ۳۲۵۷۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۰ تير ۱۳۹۴
مهاجم تیم سیاه جامگان مشهد گفت: اگر خطیبی نظر من را بخواهد با کمال میل در خدمتش هستم اما در کارش دخالت نمی کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  کاپ، رضا عنایتی درباره تمرینات تیم سیاه جامگان در سرعین اظهار داشت: همه چیز خوب پیش می رود. فکر می کنم اگر سه بازیکن دیگر بگیریم،تیم کامل می شود و برای حضور در فصل جدید آماده می شویم.

 

وی درباره اینکه آیا در سیاه جامگان شرط بازوبند را گذاشته بود گفت:نه،من با سیاه جامگان هیچ شرطی نگذاشتم و حتی سفید امضا کردم.عباسی گفت خودمان می دانیم ارزش رضا عنایتی چقدر است.من برای پول و کاپیتانی به سیاه جامگان نرفتم.می خواهم دینم را به فوتبال خراسان ادا کنم و الان زمان این است کمک کنم تا سیاه جامگان به عنوان یکی از تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر موفق باشد.

 

عنایتی درباره اینکه دو سال از سرمربی تیم سیاه جامگان بزرگ تر است اظهار داشت:ما در امارات همبازی بودیم و رابطه خوبی داشتیم.البته سن بیشتر من باعث نمی شود در کار رسول دخالت کنم.اگر خطیبی نظر من را بخواهد با کمال میل در خدمتش هستم اما در کارش دخالت نمی کنم.

 

مهاجم سابق استقلال درباره اینکه آیا صحبتی درباره جدایی اش از این تیم دارد یا نه بیان داشت:من از استقلال جدا شدم چون دوست نداشتم به زور بمانم.از اینگونه کارها متنفرم.دیدم که در تفکرات تاکتیکی مظلومی جایی ندارم و او هم تمایلی به ماندن من نداشت.به همین دلیل خیلی راحت کنار رفتم تا حاشیه ای ایجاد نشود.استقلال از من هرگز جدا نمی شود.فکر می کنم این بار هم جدایی مدت زمان زیادی طول نمی کشد.

 

عنایتی درباره اینکه آیا جایش در تیم استقلال با توجه به خصوصیات سرزنی اش خالی نیست اظهار داشت:نه،اینطور نیست.حتما مظلومی برنامه خاصی برای خط حمله اش دارد که صلاح دیده مهاجمان موردنظرش را جذب کند.

 

کاپیتان فصل گذشته استقلال درباره شایعاتی که پیرامون نقش مهدی رحمتی در کنار رفتن او از فهرست آبی پوشان مطرح شده است گفت:من و رحمتی با هم دوست هستیم و رابطه قدیمی داریم.البته آدم ها از دل همدیگر خبر ندارند.در ظاهر،بین مان لبخندی هست اما خدا می داند در دل مان چه خبر است.نمی خواهم غیبت کنم چون معصیت دارد.اگر بتوانم گناهان خودم را پاک کنم هنر است چه برسد به اینکه گناه دیگران را گردن بگیرم.

 

وی ادامه داد:من اسمی از کسی نمی آورم اما خاک بر سر آن مربی باید ریخت که بازیکن روی نظراتش تاثیرگذار باشد.این مرگ فوتبال است که مربی که جایگاهش آن بالاست حدودش را نمی شناسد.

 

مهاجم سابق استقلال درباره اینکه پیروز قربانی گفته است جدایی اش از استقلال اشتباه بود گفت:من با نظر پیروز موافقم.ولی همانطور که گفتم باید به تفکرات سرمربی تیم احترام گذاشت.نمی توانیم خودمان را تحمیل کنیم.

 

عنایتی درباره اینکه علی فتح الله زاده اخیرا گفته است که نباید امید زیادی به قهرمانی استقلال داشت خاطرنشان کرد:من به نظر فتح الله زاده احترام می گذارم اما خودم اهل پیش بینی نیستم.همه توجهم به سیاه جامگان است که موفق شویم.فتح الله زاده یکی از مدیران خوب فوتبال ماست که خدمات زیادی به استقلال داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها