أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۵۸۵۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۲۰ تير ۱۳۹۴
بر اساس نتیجه نظرسنجی یک موسسه معتبر علمی
در نظرسنجی یک موسسه معتبر علمی از ۱۷۹ هزار و ۴۸۱ نفر از ۴۳۰ شهرستان کشورمان، ۸۸.۶ درصد ایرانیان موافقتشان را با توافقی اعلام کرده اند که در آن عزت کشور حفظ و خطوط قرمز رعایت شده باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،یک موسسه معتبر علمی طی هفته‌های اخیر از 179 هزار و 481 نفراز مردم سراسر کشور در موضوعات و مسائل گوناگون جامعه، نظر سنجی به عمل آورده که نتایج آن طی روزهای آتی اعلام عمومی خواهد شد.

این نظر سنجی در 430 شهرستان کشور صورت گرفته که 69.5 درصد از مردم شهرها و 30.5 درصد از مردم روستاهای کشور را به خود اختصاص داده و جامعه آماری نیز شامل کلیه افراد بالای 18 سال بوده است که 70 درصد از سهمیه شهرستان به شهر و 30 درصد نیز به 3 تا 4 روستای تابع همان شهر اختصاص یافته است.

روش تحقیق نظر سنجی فوق به واسطه خصلت موضوع تحقیق، گستردگی جمعیت مورد مطالعه و استفاده از تکنیک پرسشنامه جهت جمع آوری اطلاعات در خصوص واقعیتهای عینی و ذهنی به عنوان رایج ترین شیوه مطالعاتی که در پژوهش‌های سنجش شناخت و رضایت مطرح است، همان روش پیمایشی بوده است.

در این نظر سنجی 2 سوال در خصوص مذاکرات اخیر هسته‌ای ایران و 5+1 مطرح شده است که 88.6 درصد ایرانیان با گزینه «باید خطوط قرمز در توافق رعایت شود و عزت ملی حفظ شود وگرنه نباید توافق کرد» موافقت کرده‌اند؛ همچنین 11.4 درصد به گزینه «به هرقیمتی باید توافق کرد»، رای داده‌اند.

نتایج سایر بخش‌های این نظرسنجی جامع که سوالات گوناگونی را در خود داشته به زودی منتشر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۴
۰
۰
88.6% نه بلکه 99.6% با توتفق هسته ای موافقند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها