يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۶۰۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۱ تير ۱۳۹۴
عضو پنجم هیأت مدیره و حامی مالی باشگاه استقلال در لیگ پانزدهم تعیین شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شاهرخ سبک دست، عضو هیات مدیره قبلی استقلال و اسپانسر فصل گذشته این تیم با حکم وزارت ورزش و جوانان بار دیگر به عضویت هیات مدیره استقلال در آمد. با حضور او، کردنوری، جهانیان، معینی و نجف نژاد ترکیب هیات مدیره استقلال کامل شد.

 

این تصمیمی بود که در جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال در محل وزارت ورزش و جوانان گرفته شد.

 

گفتنی است سبک‌دست شرکت‌هایی را زیرمجموعه خود دارد که آنها در طول فصل نقش حامی مالی باشگاه استقلال را ایفا خواهند کرد.

 

بدین ترتیب شایعه ای که ظهر امروز منتشر شده بود مبنی بر اینکه همسر مهناز افشار اسپانسرینگ پیراهن های باشگاه استقلال را برعهده گرفته است، به هیچ وجه صحت ندارد و کذب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها