يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۶۱۰۹
زمان انتشار: ۱۶:۵۲     ۲۱ تير ۱۳۹۴
«شهر خدا» امشب با پخش آیتم های مختلف ساعت 10 دقیقه بامداد دوشنبه روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،برنامه تلویزیونی «شهر خدا» به تهیه کنندگی هاشم علی اکبری و اجرای مشترک عبدا... روا و پدرام کریمی امشب میزبان مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

پخش «شهر خدا» از پنجم ماه رمضان و به صورت هرشبی در برج میلاد آغاز شده و برنامه علاوه بر دعوت از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ و ورزشکاران تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی، به موسیقی و آواهای ماه رمضان نیز با حضور و اجرای هنرمندان موسیقی نواحی می پردازد. در بخش موسیقی تاکنون هنرمندان مختلفی از نواحی مختلف ایران در این برنامه حضور داشته اند و این رویه تا پایان ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت. در برنامه امشب «شهر خدا» مجید مظفری همراه با مجریان درباره فعالیت های حال حاضر خود و روزه و روزه داری در این ماه مبارک به گفت وگو می پردازد. ضمن اینکه حجت الاسلام علی سرلک نیز به عنوان کارشناس مذهبی در برنامه حضور خواهد داشت. مهدی زکی زاده خواننده و استاد رضا کدخدایی غزل خان تهران قدیم از دیگر مهمانان حاضر در برنامه امشب خواهند بود.

سایر عوامل اصلی این برنامه عبارتند از: مجری طرح: سیدمهدی سعیدی، کارگردان تلویزیونی: محسن احمدی، صدابردار: میثم یاردیلو، تدوین: اسماعیل آرام، تصویربرداران: علیرضا صادقی یگانه، محمدرضا پیل آرام، عبدا... صریحی، سعید لطفی، نودال: حمید حکیم الهی، مدیر تولید: سیدمسعود مهدوی، دستیار تهیه: حسن فشارکی، ویدئو گرافیک و تیتراژ: حامد علی اکبری، دستیار کارگردان: علی امیدی، تصویربردار هوایی: امیرهادی کمالی، کارشناس و پژوهشگر فرهنگی: هوشنگ جاوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها