أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۶۳۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۲۲ تير ۱۳۹۴
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان تصریح کرد: در حال حاضر عقل ما را هدایت می‌کند به سمت چادر که به عنوان بهترین پوشش برای زنان جامعه اسلامی مطرح است چرا که سر تا پای بدن زنان را می‌پوشاند و جلب توجه هم نمی‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نماینده مردم در مجلس خبرگان گفت: معتقدم که آموزش و پرورش باید بحث چادر را از مقطع اول ابتدایی الزامی کند، چرا که دانش‌آموزان از همان ابتدا با حیا بزرگ می‌شوند و آثارش را در جامعه می‌بینند.

آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی با اشاره به اینکه هنوز این مطلب برای روانشناسان حل نشده که چرا بعضی از بچه‌ها گاهی در خانه با والدین پرخاشگری می‌کنند؟ اظهار کرد: این موضوع در دین برای ما حل شده که از عوامل مهم پرخاشگری و غضب دختران در منزل، بی‌حیایی است و این بی‌حیایی در مدارس نیز رواج پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: تمام مسئولان آموزش و پرورش باید بدانند که آنها در برابر بی‌حیایی دختران در آخرت مسئول و پاسخگو باید باشند و امروز این موضوع را اعلام می‌کنم تا همه فرهنگیان بدانند و بعدها اعلام نکنند که حتی یک روحانی دینی هم این موضوع را به ما نگفته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان تصریح کرد: در حال حاضر عقل ما را هدایت می‌کند به سمت چادر که به عنوان بهترین پوشش برای زنان جامعه اسلامی مطرح است چرا که سر تا پای بدن زنان را می‌پوشاند و جلب توجه هم نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه فطرت و خلقت انسان در داشتن پوشش کامل است، اظهار کرد: این حقیقت آشکار است که آزادی فکر در اثر پوشش کامل برای انسان حاصل می‌شود و حیا، ارمغان پوشش کامل با چادر مشکی است به طوری که نفس انسان را از کارهای زشت حفظ می‌کند.

مهدوی در ادامه اظهاراتش افزود: آزادی عمل برای هر فرد تا جایی است که مزاحم آزادی اجتماع نشود و این می‌رساند که پوشش داخل منزل برای زن با پوشش خارج از منزل فرق دارد به طوری که در بیرون به این دلیل که مزاحمت برای حقوق دیگران ایجاد می‌کند، باید پوشش کامل را رعایت کنند و مردها نیز موظف به انجام این کار هستند این در حالی است که پوشش کامل زنان در جامعه با چادر مشکی محقق می‌شود تا حقوق دیگران حفظ شود.

وی افزود: امروز همگان به این باور رسیده‌اند که اگر افکار مردم در جامعه مشغول به شهوت شود، دیگر نمی‌توانند بر روی کارهای خود تمرکز کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان هلال‌احمر استان اصفهان به اهمیت حفظ هویت ملی در مقابل تهاجم دشمن نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان در هر جامعه‌ای می‌خواهند هویت ملی را از بین ببرد و بر همین اساس از راه بی‌حجابی و بی‌بند و باری وارد می‌شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: سابقه دشمن در این مسیر، سابقه سیاهی است به طور مثال کارنامه رضاخان را در کشور خود، امان‌الله خان را در افغانستان و آتاتورک را در ترکیه، استعمار انگلیس در کشورهای مختلف مشاهد می‌کنیم که اگر کسی مقید به ملیت خود (زندگی اسلامی) و حفظ آثار ملی خود باشد، باز لازم است چادر مشکی را که جزء ملیت کشورهای مسلمان به خصوص ایران است را حفظ کند.

آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه سلامت جسم، ارمغان پوشش کامل با چادر مشکی است، افزود: پزشکان معتقدند هیجاناتی که به روح انسان وارد می‌شود، بیماری جسمی برای انسان می‌آورد به طوری که بی‌حجابی و بی‌بندوباری این هیجانات را به روح انسان وارد می‌کند.

وی ادامه داد: طبق اعلام پزشکان، بیماری روده و معده از این هیجانات آغاز می‌شود و به سایر اعضای بدن سرایت می‌کند بنابراین اگر انسان به سلامتی جسمی خود اهمیت می‌دهد، باید بهترین پوشش را که چادر مشکی است را به سر کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها