امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۶۳۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۳ تير ۱۳۹۴
قاسم غریب سومین مدافع حرم از گلستان پرکشید؛ جوانمردی که تکبیر برائت از استکبار سر داد تا ولایت عشق را معنا کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، با شهادت قاسم غریب سومین شهید مدافع حرم از استان گلستان به ثبت رسید، آئین استقبال از پیکر مطهر این شهید والامقام، ساعت 17 امروز در میدان بسیج شهرستان گرگان برگزار می‎شود.

آئین وداع با پیکر سومین شهید مدافع حرم ساعت 21 و 30 دقیقه امشب در حسینیه غدیر سپاه نینوا گلستان برگزار خواهد شد، مراسم تشییع نیز ساعت 9 صبح چهارشنبه 24 تیرماه جاری از محل بهداری سپاه گرگان به سمت گلزار شهدا انجام می‎شود.

این شهید 33 ساله یکی از پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی و جانشین گردان تکاور تیپ یک مردم‎پایه سپاه نینوا در استان گلستان بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و یاری رزمندگان مبارزه با تروریست‎های تکفیری به سوریه عزیمت کرد، این شهید والامقام در ارتفاعات تلمور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش فارس؛ «شهید غلامعلی تولی» به عنوان نخستین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) از گنبدکاووس، «شهید سیداحسان حاجی‎حاتملو» دومین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) از گرگان و «شهید قاسم غریب» سومین شهید مدافع حرم از روستای سیدمیران به درجه شهادت نائل شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها