أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۶۹۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۵ تير ۱۳۹۴
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه توافق هسته‌ای با اراده سیاسی ملت ایران محقق شد، گفت: قائم مقام صدر اعظم آلمان به همراه یک هیئت اقتصادی و یک هیئت بلندپایه ۶۰ نفره اروپایی از فرانسه به ایران برای مناسبات اقتصادی سفر می‌کنند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رمضانعلی سبحانی‌فر  با بیان اینکه توافق هسته‌ای فصل جدیدی برای ملت ایران در حوزه روابط اقتصادی و سیاسی با سایر کشورها باز می‌کند، اظهار کرد: توافق هسته‌ای پیروزی اراده ملت ایران در برابر ابرقدرت‌ها بود.

وی با بیان اینکه در مسئله توافق هسته‌ای به یک پیروزی مهم دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: این پیروزی از آن جهت دارای اهمیت است که کشورهای جهان و خاصه کشورهای ۱+۵ و عضو شورای امنیت، ایران اسلامی را به عنوان یک کشور قدرتمند در حوزه دیپلماسی و هسته‌ای بپذیرند و نتوانند اراده سیاسی خود را بر ما تحمیل کنند.

سبحانی‌فر با بیان اینکه این توافق حاصل تلاش و مجاهدت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود، خاطرنشان کرد: همه کشورهای دنیا چشم به این توافق داشتند و در انتظار نتیجه آن بودند که با به نتیجه رسیدن این موضوع ما در آینده نزدیک شاهد یک تحول بزرگ در حوزه اقتصادی، سیاسی و فناوری و ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی و امنیتی در منطقه هستیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع توافق هسته‌ای روی بحران‌های منطقه نیز تاثیر می‌گذارد، ادامه داد: با این توافق قطعا بحران‌های منطقه هم مهار می‌شود و ثبات امنیتی به منطقه باز خواهد گشت و بساط گروهک‌های تروریستی مانند داعش جمع می‌شود.

وی با اشاره به رعایت خطوط قرمز ملت ایران و به نتیجه رسیدن اهداف جمهوری اسلامی ایران در توافق هسته‌ای یادآور شد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت هسته‌ای در جهان شناخته شده که توانایی ساخت محصول هسته‌ای را نیز دارد و می‌تواند این محصول در چرخه فناوری مورد بهره‌برداری قرار دهد و حتی آن را به سایر کشورهای جهان صادر کند.

سبحانی فر با بیان اینکه موضوع توافق هسته‌ای تاثیر مهمی بر روی مسائل اقتصادی بین‌المللی دارد، گفت: امروز سرمایه‌گذاران کشورهای اروپایی، آسیایی و دیگر کشورها همه در انتظار حصول توافق بودند که با این نتیجه رفت و آمد این سرمایه‌گذاران به کشور آغاز می‌شود که بر رشد و توسعه اقتصاد ایران اثر مستقیم دارد و دولت باید از این فرصت مهم و طلایی بهره‌برداری کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر هیئت‌های اروپایی در دوران پس از توافق به کشور افزود: ما در هفته‌های آتی شاهد سفر قائم مقام صدر اعظم آلمان به همراه یک هیئت اقتصادی و سفر یک هیئت بلند پایه ۶۰ نفره اروپایی از فرانسه به ایران خواهیم بود که قطعا در افزایش سطح مناسبات سیاسی و اقتصادی ایران با اروپا اثر می‌گذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها