يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۶۹۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۵ تير ۱۳۹۴
کسانی که در سال های نه چندان دور با آوردن کلمه آتشفشان اسم رمز عملیات یک فتنه بزرگ را بر زبان جاری می کردند ، امروز دوباره با یاد قطعنامه 598 و ماجرای جام زهر و پیروزی خواندن آن،کلیدواژه های دیگری را مطرح می کنند که این بی شک می تواند رمز یک حرکت فتنه جویانه دیگر باشد که از سوی مغز متفکر فتنه 88 بیان می شود.

 وقتی برای توافقنامه ای که نه به بار است و نه به دار است هزاران هزار جشن از قبل ترتیب داده می شود،وقتی برای توافقنامه ای که هنوز باید به تصویب و تایید مجلس و مسئولین نظام برسد ،بساط کف زنی راه انداخته می شود،این موضوع انسان را یاد جشن های زود هنگام و از قبل برنامه ریزی شده میرحسین موسوی در انتخابات و در جریان فتنه می اندازد که این خبر از یک طراحی کثیف برای بازی با احساسات پاک مردم می دهد

این موضوع به وضوح در پاسخ هوشمندانه اخیر امام خامنه ای به نامه رئیس جمهور دیده می شود که ایشان در ضمن یک پاسخ کوتاه به نامه تبریک رئیس جمهور بیان می فرمایند: "به سرانجام رسیدن این مذاکرات، گام مهمی است، با این حال لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد و آنگاه در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود. به خوبی میدانید که برخی از شش دولت طرف مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند."

این یعنی گرچه تلاش های تیم مذاکره کننده شایسته تقدیر است ولی هنوز برای پیروزی بزرگ خواندن این توافق زود است و این در حالی است که رئیس جمهوری که از روز اول همه چیز مملکت حتی آب خوردن مردم را به مذاکرات گره زده و همه حیثیتش در نتیجه دادن این مذاکرات با شیطان بزرگ است این توافق ابتدایی بدست آمده را یک پیروزی بزرگ و بی سابقه و تاریخی می خواند و جناب هاشمی آن را مانند فتح خرمشهر بیان می کنند و رسانه های حامی دولت همه با تیتر های مشابه بر این موضوع دامن می زنند و جریان دولت با یک پیش بینی و طراحی از پیش ، برگزاری یک سری جشن ها را کلید می زند که دامنه آن به مردم می رسد؛

این درحالی است که اصلا شاید مسئولین نظارتی نظام با تدقیق در جزئیات توافق و عملکرد طرف مقابل ادامه این توافق را خلاف منافع ملی نظام تشخیص دهند و این موضوع باز در ادامه این پیام کوتاه امام خامنه ای اشاره شده که در واقع این خطاب می تواند به مثابه نقش بر آب کردن نقشه این فتنه در نطفه باشد ،ایشان در ادامه پیام خطاب به مردم می فرمایند:

"از ملت عزیز انتظار دارم که همچنان وحدت و متانت خود را حفظ کنند تا بتوان در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت."

از طرفی پیش از این از سوی رئیس جمهور در میان کلیدواژه های از پیش تعیین شده و حساب شده تئوری صلح امام حسن علیه السلام مطرح می شود، درحالی که همه می دانند که امام مجتبی با دشمن امیرالمومنین صلح نکردند و مجبور به صلح نشدند مگر بدین علت که سرداران بزرگ سپاه خود را در سپاه دشمن یافتند!.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
۷
۱
تا زمانی که فرمایش مقام معظم رهبری به وسیله مجلس وشورای عالی امنیت ملی با رعایت تمام خطوط قرمز پی گیری و اقدام نشود رد وتایید کامل آن غیر منطقی وغیر اصولی است .
پاسخ
دشمن دروغگوها
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۱
کجایی برادر. اینها وقیح تر از این حرفها هستند. تمام خط قرمزهای هسته ای که رهبری فرموده بودند، بعلاوه خطوط مندرج در مقاله بالا، بعلاوه چندین مورد دیگر را اینها دقیقا بر عکس فرمایش ولی فقیه عمل کردند. .و دلیل آن هم یا جهل است یا خیانت. حقیقتا دلم می خواست رهبرم امر می کردند تا زمین را از وجود منافقین پاک می کردیم.
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
۱
۴
اخوی جان منافق کجاست چرا بی جهت به مردم ومسئولین تهمت میزنیدتاکاری وفق میل شما نشدباید مردم رو منافق بنامید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها