امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۷۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۸ دی ۱۳۹۰
در آستانه سالروز یوم الله حماسه نهم دی:
مجموع ای از دست نوشته هایی از علماء و فضلاء حوزه و اساتید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پیرامون حماسه 9 دی در قالب کتاب ارزشمند "مشق بصیرت" منتشر شد. در این کتاب تصاویری از دست نوشته های افرادی چون: حضرات آیات علوی گرگانی، حائری شیرازی، کعبی، ممدوحی، میرباقری و چهره های سرشناس سیاسی چون آقا تهرانی، روح الامینی، کوثری و طائب و همچنین هنرمندانی مانند سلحشور، طالبی و شورجه استفاده شده است.
مجموع ای از دست نوشته هایی از علماء و فضلاء حوزه و اساتید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پیرامون حماسه 9 دی در قالب کتاب ارزشمند "مشق بصیرت" همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه عظیم ملت ایران در 9 دی، منتشر شد .

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، با تلاش موسسه فرهنگی مستشهدین وصال کتاب ارزشمند "مشق بصیرت" در سالروز حماسه 9 دی منتشر شد.

 این کتاب که در 2000 نسخه و با قطع رقعی در 72 صفحه رنگی، چاپ و منتشر گردیده است، شامل دست نوشته هایی با موضوع حماسه عظیم 9 دی سال 1388، از برخی اعضای مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، علماء و فضلای حوزه، اساتید سرشناس دانشگاه، هنرمندان، نمایندگان مجلس و برخی نامداران فعال در حوزه فرهنگ و سیاست می باشد.

در این کتاب تصاویری از دست نوشته های افرادی چون: حضرات آیات علوی گرگانی، حائری شیرازی، کعبی، ممدوحی، میرباقری و چهره های سرشناس سیاسی چون آقا تهرانی، روح الامینی، کوثری و طائب و همچنین هنرمندانی مانند سلحشور، طالبی و شورجه استفاده شده است و در بخش دیگری از این کتاب متون ادبی و شعر با وضوع 9 دی آمده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: وقتی در صحنه های طراحی شده ی دشمنان در میان جبهه ی «اهل ایمان»،« بصیرت» و هوشیاری وجود داشته باشد، فتنه ها، کمین گاه منافقین خواهند شد و هر جنگی «مرصادی» به خود خواهد دید. اما اگر اشخاص و عناوین و شعارها، «چشم بصیرت» را ببندند «علی علیه السلام» در چند قدمی پیروزی باز خواهد گشت و «حکمیت» تاریخ ساز خواهد شد. 9دی روی دیگر «حکمیت» بود. فتنه ای که ولایت فقیه را نشانه گرفته بود، با هوشیاری و بصیرت ملت ولایتمدار ایران ابتر ماند. غدیر 9دی، امام خانه نشین نداشت. هوشیاری امت سودای ردای خلافت را به خواب آشفته ای برای چشمان حسودان بدل نمود.

کتاب حاضر تجلیل و سپاسی ناچیز است از سلحشوری ملت بصیر ایران در حماسه ی 9دی و قدرشناسی است از عموم دلباختگان ولایت و عمل به ذکر ایام الله است.

این کتاب توسط انتشارات کتاب فردا منتشر گردیده است و علاقه مندان برای تهیه ی این کتاب میتوانند به آدرس اینترنت سایت پاتوق کتاب www.bookroom.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن موسسه انتشارات کتاب فردا 02517746992 تماس حاصل فرمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها