أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۷۵۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۳۱ تير ۱۳۹۴
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی(دفترچه شماره 2) آزمون سراسری 94 از امروز چهارشنبه 31 تیرماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام نمایند.

وی در ادامه اظهار کرد: علاوه بر اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته از امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، به منظور مساعدت بیشتر با داوطلبان این دفترچه چاپ و تکثیر نیز شده و دفترچه راهنمای چاپ شده از فردا پنجشنبه اول مردادماه لغایت پنجشنبه 8 مردادماه از طریق باجه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور توزیع می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، در صورت تمایل به دریافت دفترچه راهنمای چاپ شده می‌توانند با مراجعه به باجه‌های روزنامه‌فروشی شهرستان محل اقامت خود و پرداخت 1000 تومان به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته چاپ شده، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

انتشار پاسخنامه داوطلبان کنکور از امروز

توکلی در ادامه از انتشار پاسخنامه آزمون سراسری 94 خبر داد و افزود: پاسخنامه آزمون سراسری 94 با رتبه کشوری کمتر از 75 هزار در گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه کشوری کمتر از 10 هزار برای گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی از امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

ارائه نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی از فردا

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به نرم‌افزار انتخاب رشته گفت: نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی از فردا پنجشنبه اول مردادماه روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. این نرم‌افزار به داوطلبان این امکان را می‌دهد که با توجه به وضعیت علمی و نمره خود که در آزمون سراسری کسب کرده‌اند خود را با داوطلب مشابه در آزمون سراسری 93 مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها