امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۷۶۶۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۳۱ تير ۱۳۹۴
مسئولان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در فصل نقل و انتقالات دچار اشتباه بزرگی شده‌اند که حالا برای جبران آن باید چاره‌ای بیندیشند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر دست به جذب 8 بازیکن لیگ برتری کرده است در حالیکه طبق قانون تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده می‌تواند 7 بازیکن لیگ برتری جذب کند.

رضا عنایتی، مهاجم فصل گذشته استقلال، میلان یووانوویچ، مدافع فصل گذشته پدیده، محسن دلیر، مهاجم سابق تراکتورسازی، علیرضا نقی‌زاده، بازیکن سابق گسترش فولاد، سعید مهدی‌پور، بازیکن فصل گذشته صبا، احمد کامدار، بازیکن سابق تراکتورسازی، محسن فروزان، دروازه‌بان سابق استقلال و ایمان موسوی، مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان 8 بازیکن لیگ برتری بود که مسئولان سیاه‌جامگان با آنها قرارداد بسته‌اند.

با توجه به قانون لیگ حالا مسئولان مشهدی یا باید به دنبال راهکاری برای استفاده از این 8 بازیکن باشند و یا اینکه یکی از بازیکنان را کنار بگذارند. البته با توجه به اینکه میلان یووانوویچ در نیم فصل دوم سال گذشته تنها یک بازی برای پدیده به میدان رفته مسئولان مشهدی امیداورند تا بتوانند تاییدیه حضور او را در سیاه‌جامگان بگیرند. 

خبر دیگر از سیاه‌جامگان اینکه رسول خطیبی امین عباسی و مهدی رستمی از بازیکنان سابق این تیم را کنار گذاشت. همچنین با وجود اینکه گفته می‌شد حمید جوکار با این تیم به توافق رسیده اما روز گذشته خطیبی اعلام کرد که این بازیکن را نمی‌خواهد.

تیم فوتبال سیاه‌جامگان از فردا تمرینات خود را در مشهد دنبال خواهد کرد. شاگردان رسول خطیبی از ساعت 18 در زمین کارگران تمرینات خود را انجام خواهند داد. محسن فروزان که امروز قراداد داخلی با تیم امضا کرده قرار است ساعت 21 امشب راهی مشهد شود و از فردا در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها