يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۷۹۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
به همت کاروان پیاده‌ی روایت مقاومت:
دوازدهمین کاروان پیاده‌ی روایت مقاومت، محور فردو، صبح پنج‌شنبه مورخ اول مرداد ماه با شعار "لن نرتد عن المقاومة"، با ابراز دلواپسی نسبت به مفاد خطرناک قطع‌نامه‌ی 2231 در تحریم جبهه‌ی جهانی مقاومت، و با افراشتن پرچم حزب‌الله لبنان بر ارتفاعات یوسف برگزار شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دوازدهمین کاروان پیاده‌ی روایت مقاومت، محور فردو، صبح پنج‌شنبه مورخ اول مرداد ماه با شعار "لن نرتد عن المقاومة"، با ابراز دلواپسی نسبت به مفاد خطرناک قطع‌نامه‌ی 2231 در تحریم جبهه‌ی جهانی مقاومت، و با افراشتن پرچم حزب‌الله لبنان بر ارتفاعات یوسف برگزار شد.



این کوه‌پیمایی و کویرنوردی اعتراضی متشکل از طلبه و دانش‌جویان قم مقدسه و مشهد مقدس، در مسیر روستای صفرآباد تا ارتفاع 1118 یوسف تا ارتفاعات هسته‌یی فردو تا ارتفاع فدات تا جاده‌ی مه‌تاب انجام شد.

توجیه منطقه‌ی عمومی جنوب حوض سلطان سلیمان، توصیف پیشینه‌ی ارتفاعات فردو در دوران جنگ و حضور مجاهدان حزب‌الله در دوره‌های آموزش در آن جا، تشریح آخرین وضعیت فردو در تحولات پرونده‌ی هسته‌یی ایران و تحلیل قطع‌نامه‌ی 2231 و تهدیدات ملی و منطقه‌یی آن از دیگر برنامه‌های اولین پیمایش هسته‌یی فصل تابستان طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی قم مقدسه بود.



گفتنی است بر اساس بند شش قطع‌نامه‌ی 2231 جمهوری اسلامی ایران طی پنج سال آینده اجازه‌‌ی حمایت تسلیحاتی از مجاهدان فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن را نه‌دارد و نقض این تعهد به بازگشت تحریم‌ها و اجماع بر تحمیل جنگ بر او منتها خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها