أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۷۹۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان از مراجعه به مراکز غیر مجاز انتخاب رشته پرهیز کنند زیرا این مراکز فقط به فکر پرکردن جیب خود هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا،  ابراهیم خدایی افزود: برای نخستین بار همه مشاوران وزارت آموزش و پرورش و مسئولان سازمان سنجش کشور درباره مراکز مشاوره انتخاب رشته دو جلسه توجیهی برگزار کردند تا موضوع کلاس های انتخاب رشته را بررسی کنند.

وی گفت: حدود ۸۰ درصد از داوطلبان آزمون سراسری از مراکز مشاوره آموزش و پرورش برای انتخاب رشته استفاده می کنند.

خدایی افزود: برخی از مراکز انتخاب رشته خصوصی فعالیت خود را با مجوز قانونی آموزش و پرورش ادامه می دهند و تمام فعالیت های آنها منحصر به آموزش و پرورش است و سازمان سنجش هیچ ارتباطی با این مراکز ندارد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: باید جلوی مراکزی که بدون تابلو و مجوز اقدام به برگزاری کلاس های انتخاب رشته می‌کنند، گرفته و در این زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۴ از پنجم مرداد آغاز می شود وتا دهم مرداد ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها