أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۱۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
۵۵ نماینده مجلس در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور، خواستار اجرای قانون بودجه ۹۴ مبنی بر پرداخت حقوق به ایثارگران معسر شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

بر این اساس فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین و سرپل‌ذهاب و ۵۴ نماینده دیگر در تذکر کتبی مشترک به رئیس‌جمهور، نسبت به عدم پرداخت حقوق به جانبازان، آزادگان و رزمندگان معسر بر اساس قانون بودجه ۹۴ انتقاد کردند و خواستار اجرای این حکم قانونی شدند.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکر کتبی به وزیر نفت، خواستار توضیح درباره علت توزیع بنزین‌های پتروشیمی با وجود ادعاهای قبلی مبنی بر آلوده بودن این بنزین‌ها شد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد نیز در تذکر کتبی به وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار توضیح درباره علت نپذیرفتن یک ضامن برای تسهیلات کمتر از یک میلیون تومان در بانک‌ها شد و بر ضرورت رفع این مشکل بر اساس قانون تاکید کرد.

عطاالله سلطانی صبور نماینده مردم رزن در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور، بر ضرورت تسریع در پرداخت پول گندم کشاورزان استان همدان تاکید کرد.

سید موید حسینی صدر نماینده مردم خوی نیز در تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی، خواستار تسریع در احداث پایانه در مرز رازی و رفع مشکلات مردم در این منطقه مرزی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها