أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۴۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
120 نفر از کارکنان یکی از شرکت‌های خدماتی فرودگاه امام خمینی (ره) اخراج شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، یکی از کارگران اخراجی در این‌باره گفت:‌ حدود 10 سال است که به‌عنوان نیروی یکی از شرکت‌های خدماتی در فرودگاه امام خمینی (ره) مشغول به کار هستم و در این مدت هر شرکتی که کارهای خدماتی را بر عهده گرفته نیروهای قدیمی را اخراج نکرده است.

 وی ادامه داد: این در حالی است که دیروز ظهر مدیران فرودگاه امام خمینی آمدند و گفتند که وسایل خود را جمع کنید شما اخراج شده‌اید.

 وی با انتقاد از برخورد مسئولان فرودگاه امام در خصوص اخراج "راحت" نیروهای شرکتی، افزود: امروز صبح از ساعت 8 تا 10 در اعتراض به این اقدام مقابل دفتر مدیرکل فرودگاه امام خمینی تجمع کردیم که هم‌اکنون مسئول حراست فرودگاه در حال سخنرانی با کارگران است.

 وی تاکید کرد: رئیس حراست می‌گوید که اخراج ما ربطی به فرودگاه ندارد و این کار به دلیل دریافت پول زیاد برخی کارگران از مسافران انجام شده است.

وی بیان کرد: فرض کنیم که ادعای رئیس حراست درست باشد،‌ آیا درست است که به خاطر تخلف چند نفر 120 نیرو را وسط سال اخراج کنند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها