يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۴۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
وی ادامه داد: براندازی رژیم شاهنشاهی و تعالی ارزش‌های اسلامی دو اقدام مهم امام راحل بود که اقتدا به سیره حضرت اباعبدالله حسین (ع) بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه حامل سلام رهبری به مردم آذربایجان هستم گفت: شعاع عشق و علاقه به رهبری موجب شده تا دشمنان خیال خامی در سرنپرورانند و نتوانند به کشور نزدیک شوند.

آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در همایش نکوداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان‌شرقی با اشاره به خاطرات خود از سفر رهبری به این خطه اظهار داشت: استقبال مردمی به حدی بی‌نظیر بود که خودروی حامل ایشان بارها متوقف شد.

وی با بیان اینکه شعاع علاقه و عشق به رهبری فراسوی مرزها رفته و نه تنها مسلمانان، اقشار غیرمسلمان نیز به ایشان ارادت دارند ادامه داد: شعاع عشق و علاقه به حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حتی در میان دشمنان نیز نفوذ کرده است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه افزود: بنده در سفر به روسیه و شمالی‌ترین منطقه این کشور عکس رهبری را در خودروی یک راننده تاکسی مشاهده کردم که با عشق و علاقه آرزوی  زیارت امام رضا (ع) و دیدار با معظم‌له را داشت و این عشق و علاقه موجب پیوند رهبری و مردم شده و باعث شده تا دشمن جرات نزدیک شدن به کشور و نظام را نداشته باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نقش امام راحل در تعالی معنوی و اجتماعی ایران اسلامی یادآور شد: امام امت هنوز ناشناخته مانده و مردم هنوز ایشان و اقدامات مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را نشناخته‌اند.

وی ادامه داد: براندازی رژیم شاهنشاهی و تعالی ارزش‌های اسلامی دو اقدام مهم امام راحل بود که اقتدا به سیره حضرت اباعبدالله حسین (ع) بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خواستار حفظ و صیانت از آرمان‌های امام راحل و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان شد و گفت: رسالت دانشگاهیان انتقال جایگاه این شخصیت مهم به نسل جوان است چرا که دانشگاه در کنار حوزه دو بازوی مهم علمی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر فشارهای بیگانگان و استکبار ایستاده‌اند، گفت: فریادهای رهبری به اتکا مردم است که در برابر فشارها و گزینه‌های مختلف ایستاده‌اند و  ایشان بارها تاکید کرده‌اند که ایران طالب جنگ نیست و اگر جنگی نیز رخ دهد پشیمان میدان آمریکا خواهد بود.

وی یادآور شد: این همه دشمنی‌ها و تحریم‌ها که حتی داروها را نیز به نوعی درگیر خود کرده همه به علت مسلمانی و بنده بودن در برابر خدا است و این موضوع آیه قرآنی است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: این انقلاب به واسطه پیوند مردم و رهبری آسیب‌پذیر نخواهد بود و امیدواریم که این انقلاب به انقلاب مهدوی متصل شود.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت تخصصی کمیسیون ویژه مجلس خبرگان رهبری گفت: این کمیسیون وظیفه بررسی مستمر وظایف رهبری و حفظ صلاحیت رهبری را دارد و امام جمعه تبریز نقشی موثر و مهم در این کمیسیون داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه تبریز و آذربایجان یادآور شد: آذربایجان سر ایران است و شخصیت‌های بزرگی مانند علامه طباطبایی در این خطه زیسته‌اند و متاسفانه قدر و جایگاه شخصیت‌های بزرگ در میان مردم زمان خود ناشناخته می‌ماند.

آیت‌الله گلپایگانی با اشاره به حملات وحشیانه سعودی‌ها به یمن بیان کرد: امروز منطقه دستخوش تحولات زیادی است و جنایات داعش و رژیم صهیونیستی در منطقه از سوی استکبار هدایت می‌شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: قبل از آمدن به تبریز مقام معظم رهبری فرمودند «سلام بنده را به مردم تبریز و آذربایجان برسانید» و بنده نیز با این استقبال پرشور مردم سلام شما را به ایشان خواهم رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها