يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۴۷۲
زمان انتشار: ۰۲:۲۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در رابطه با فعالیت موسسات غیرمجاز، باید منطقی تصمیم گرفته شود چراکه با پا توی کفش کردن و یا تاکید بر انحلال یک موسسه نمی‌توان راه به جایی برد و این امر تمام راه‌حل نیست.
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به جلوگیری از روند فعالیت موسسات مالی غیرمجاز گفت: تنها صرف اینکه اعلام کنیم موسسات غیرمجاز وجود دارند، کافی نیست، چرا که این امر می‌تواند تشویش و ناامنی در بین افکار عمومی ایجاد کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی با بیان اینکه جلوگیری از رشد و فعالیت موسسات غیرمجاز نیازمند تصمیمات قاطع و شفاف است، افزود: در شرایط فعلی عملکرد موسسات مالی غیرمجاز روشن بوده و به راحتی می‌توان به فعالیت آنها نظارت داشت و هیچ موسسه‌ای نمی‌تواند جلوی نظارت بانک مرکزی را بگیرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه متذکر شد: شخصا معتقدم که باید در رابطه با فعالیت موسسات غیرمجاز منطقی تصمیم گرفته شود چراکه با پا توی کفش کردن و یا تاکید بر انحلال یک موسسه نمی‌توان راه به جایی برد و این امر تمام راه‌حل نیست.

پورمختار با اشاره به آثار جلوگیری از فعالیت موسسه میزان تاکید کرد: جلوگیری از روند فعالیت این موسسه در حال حاضر دردافزا شده و آثار نامطلوب اقتصادی را ایجاد کرده است، لذا در حال حاضر بسیاری از سهامداران موسسه میزان با مراجعه و دادن هزاران پیام به نمایندگان مجلس از انحلال این موسسه ابراز نگرانی می‌کنند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه انحلال یک موسسه می‌تواند آثار اقتصادی زیادی داشته باشد، تصریح کرد: انحلال موسسات غیرمجاز تنها پاک کردن صورت مسئله بوده و  می‌تواند هزینه‌های اجتماعی بالایی داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها